  • 111. Data: 2007-08-05 16:30:52
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f94s56$u5v$1@news.onet.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Tak,
    A ja wcale.

    > i nie tylko dlatego że ja sam bym nie przeszedł.
    A nie przede wszystkim dlatego?

    --
    Jotte

  • 112. Data: 2007-08-05 16:39:24
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisal:
    > może wparować na chodnik pełen ludzi,

    Przed chwila podali, ze w Warszawie jakas babka wlasnie
    sie wladowala w przystanek, na ktorym czekali ludzie.
    O ofiarach na razie nic.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 113. Data: 2007-08-05 19:48:39
    Temat: Re: Jazda na ?witłach w dzień ...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Circulus V. pisze:

    > Leczenie urazu wielonarządowego, jakiego można się spodziewać po uderzeniu
    > górną częścią ciała o kierownicę (uraz czaszki i mózgu, kręgosłupa szyjnego,
    > narządów klatki piersiowej), wraz z rehabilitacją może z łatwością kosztować
    > 100 tysięcy złotych.

    Gdyby nie było przymusowych ubezpieczeń kosztowałoby z 10 razy mniej.
    Tak czy inaczej co to ma do rzeczy?

    > Ile lat mądralo musisz płacić składkę, żeby odłożyć 100.000 złotych? Hę?

    A wiesz na czym polegają ubezpieczenia? Hę? Chyba nie. Więc po prostu
    się nie odzywaj.

    > Ile teraz płacisz, 200 zł na miesiąc? Nie bądź śmieszny.

    Nieważne ile płace, ale nie jest to dla mnie śmieszne.

    Gdybym sie ubezpieczył full wypas prywatnie to jeszcze połowa tego co
    płacę (a w zasadzie co mi zabierają nie pytając się o zdanie) zostałaby
    mi na co innego.

    > To co do tej pory wpłaciłeś nie pokryje nawet kosztów transportu karetką i wstępnej
    > diagnostyki.

    A skąd wiesz ile wpłaciłem do tej pory?
    No i zastanów się co to jest ubezpieczenie ....

    > A ja sobie nie życzę ze swoich składek pokrywać koszty twojej swawoli.

    To się ubezpiecz w innej firmie niż ja :)

    Oj, oj zapomniałem ;) Nie masz wyboru. Ale przecież za ciebie myśli
    "państwo".

    A poza tym ja też wolałbym być ubezpieczony gdzie indziej niż ty ...

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 114. Data: 2007-08-05 19:58:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > no ale do domu trzeba dotrzeć.

    To co do domu nie można dotrzeć w dzień?

  • 115. Data: 2007-08-05 21:45:58
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W latach 2003-2006 spada liczba wypadków, zabitych i rannych.
    >
    > W okresie od stycznia do czerwca 2007 roku zanotowano:
    >
    > * 22 750 wypadków drogowych (więcej o 2 745, niż w analogicznym okresie
    > 2006r.), w których
    > * 29 080 osób odniosło obrażenia ciała (więcej o 3 568)
    > * 2 402 osoby zginęły (więcej o 417)
    >
    > Myślę, że bez większego błędu można założyć, że liczba samochodów i
    > kierowców zwiększała się w tym okresie. (Od 1.05.2004 nawet dość szybko).
    >
    > Albo w drugiej połowie tego roku liczba wypadków znacznie spadnie, albo
    > Polska nie spełnia unijnych norm wypadkowych ;)

    Za przeproszeniem jest to PIERD...E! Wypadków jest mniej i bedzie mniej z
    kilku powodów miedzy innymi aut na naszych drogach przybywa, a skoro
    przybywa to nie ma gdzie sie rozpedzić - korki, zatłoczone jezdnie - jezdzi
    sie wolniej. Drogi sa odnawiane, mniej dziur, mniej kolein, wiecej mamy
    sensownych znaków poziomych oraz tzw. zwalniaczy osiedlowych - ogólnie
    jeżdzi sie dużo łatwiej i prościej. Stajemy sie bardziej majętni, stać nas
    na leprze auta w ktorych mamy przynajmniej coś co skraca dlugość hamowania -
    wspomagacz hamulców ABS nie mowiąc o innych wspomagaczach trakcyjnych.
    Kolejna rzecz - foto radary, coraz ich wiecej!, mamy więcej patroli
    policyjnych, duzo mowi sie o pijanych kierowcach i surowych kar, czesto na
    trasie lub przy wyjezdzie z miasta mozna zobaczyc szyld reklamowy np
    "kierowco z wolnij..." itd. Smialo mozna powiedziec ze jest mniej zdarzen
    drogowych i bedzie mniej, ale swiatla w dzien nic a nic nie pomagają i nikt
    nie udowodni ze w piękny lipcowy słoneczny dzień swiatła spowodują ze auto
    bedzie bardziej widoczne.

  • 116. Data: 2007-08-05 22:09:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f95goj$jr8$1@nemesis.news.tpi.pl Mariusz
    <m...@p...fm> pisze:

> [...]
    > kilku powodów miedzy innymi aut na naszych drogach przybywa, a skoro
    > przybywa to nie ma gdzie sie rozpedzić - korki, zatłoczone jezdnie -
    I tu rysuje nam się świetna idea zapewnienia bezpieczeństwa. Likwidujmy
    drogi - będą jeszcze większe korki i zatłoczone jezdnie, manewr wyprzedzania
    przejdzie do historii. Max bezpieczeństwa.

> [...]
    > swiatla w dzien nic a nic nie pomagają i nikt nie udowodni ze w piękny
    > lipcowy słoneczny dzień swiatła spowodują ze auto bedzie bardziej
    Jarałeś coś czy zwyczjnie pochlałeś?
    A może to miał być taki specyficzny żart?
    Tak czy inaczej - niezła faza.

    --
    Jotte

  • 117. Data: 2007-08-05 22:59:48
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Jacek_P pisze:

    > Przed chwila podali, ze w Warszawie jakas babka wlasnie
    > sie wladowala w przystanek, na ktorym czekali ludzie.
    I co, pomogły jej światła?
    /NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 118. Data: 2007-08-06 06:50:49
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    > Między PO i PiSem jest taka sama różnica jak jak między kupą wielbłądzią,
    > a kupą krowią. Kupa jest kupa. Śmierdzi, jest ohydna i tyle.

    Na bezrybiu wystarczy mi ta różnica, że ci pierwsi zawstydzą się i zaczną tą
    kupę sprzątać.
    Ci drudzy natomiast zapalą nad swoją kupą znicz, zwołają dzieci ze szkół i
    emerytów z kościoła i ogłoszą przez megafon, że ta pierwsza kupa leży tam,
    gdzie kiedyś stało ZOMO.

    --
    andrzej

  • 119. Data: 2007-08-06 08:13:16
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

> [...]
    > wyprzedzania przejdzie do historii. Max bezpieczeństwa.

    > Jarałeś coś czy zwyczjnie pochlałeś?
    > A może to miał być taki specyficzny żart?

    To i tak jest leprzy argument na to ze mamy mniej zdarzen drogowych, światła
    są zbedne i naprawde jest to idiotyczny pomysł. Obysmy sie doczekali
    likwidacji kretynskiej ustawy.

  • 120. Data: 2007-08-06 08:41:05
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    >W odpowiedzi na pismo z piątek, 3 sierpnia 2007 13:16
    > (autor Johnson
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f8v34m$l9h$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > nie w ramach 2 miesięcy i nie tylko w ramach najpoważniejszych wypadków.
    > Poza tym, wyciąłeś moją uwagę o wycięciu rozważania o stłuczkach.

    > Lepszą widocznością ,,przeciwnika''. Nieraz już o tym pisałem. Od co
    > najmniej 7 lat jeżdżę na światłach i żyję. I nieraz mnie wkurza brak
    > świateł u innych. Teraz tych z brakiem jest już mniej

    > Ano tak.... Zrozpaczeni tym przepisem kierowcy więcej piją wieczorami?

    Wczoraj tankowałem sobie paliwo do auta i nagle slysze huk, patrze a koles
    jadacy swoim fiatem uderzyl w psa - pies gdzies uciekl i chyba zdechnie,
    zniszczenia zderzaka i karoserii byly duze, a wniosek jest taki ze nawet
    zwierzeta tych swiatel nie widzą a jak ma je zauwazyc czlowiek? To ze
    jezdzisz na swiatłach 7 lat zawdzieczasz tylko temu ze jestes bardzo
    ostrozny i ewentualnie jesteś lekowy w momecie prowadzenia auta, a swiatła w
    niczym ci nie pomagają, to tylko odczucie subiektywne. Jesli ktoś wyskoczy
    Ci na ulice swiatła nie spowodują amortyzacji przy udezeniu. Jezeli ktos
    idzie zamyslony wchodzi na jezdnie tez nie zwroci uwagi na swiatla ani na
    hałas jadącego samochodu, mozesz na niego trąbić a kiedy sie zorientuje to
    moze juz byc za poźno.
    Osobiscie jestem ciekaw kiedy wroci spowrotem stara ustawa z powodu
    zanieczyszczenia srodowiska, a z kazdym rokiem przybywa roznej chemi w
    atmosferze. moze to kwestia czasu.