  • 1. Data: 2006-07-10 22:41:02
    Temat: Jakubowska ...
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    Rozpoczynamy plebiscyt ... straci samochod ? :) Czy będzie równiejsza ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 2. Data: 2006-07-10 23:08:30
    Temat: Re: Jakubowska ...
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    KrzysiekPP <jimi@_false_.ceti.pl> wrote:
    > Rozpoczynamy plebiscyt ... straci samochod ? :) Czy będzie równiejsza ?

    Jakubowska jest nie z tej partii, więc straci samochód :) Co innego, gdyby
    sprawcą był np. taki Gosiewski...

    P.

  • 3. Data: 2006-07-10 23:11:05
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Rozpoczynamy plebiscyt ... straci samochod ? :) Czy będzie równiejsza ?

    Juz teraz urabiaja grunt, ze wine ponosi rowerzysta.
    A ja z przekory powiem tak... rowerzysta wymusil i powinien za to mandat
    dostac, a gdyby Jakubowskabyla trzezwa nie doprowadzilaby do wypadku.
    Ale bedzie rowniejsza- polityk nie swinia swoich poznaje.;)
    Maver

  • 4. Data: 2006-07-11 00:52:29
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    KrzysiekPP wrote:
    > Rozpoczynamy plebiscyt ... straci samochod ? :) Czy będzie równiejsza ?

    Przepraszam, co przegapiłem?
    Może jakiś link?

  • 5. Data: 2006-07-11 06:25:34
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 10 Jul 2006 19:52:29 -0500,
    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> screamed:

    55.html

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 08:25:39 user up 11034 days, 20:20, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Yeah, God is dead, he laughed himself to death.

  • 6. Data: 2006-07-11 06:36:18
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Mon, 10 Jul 2006 19:52:29 -0500,
    > witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> screamed:

    55.html

    A no to już wiem czemu przegapiłem.
    Kto by tam czytał, że jakaś posłanka miała wypadek.

    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,3475726.html

  • 7. Data: 2006-07-11 07:09:25
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Rozpoczynamy plebiscyt ... straci samochod ? :) Czy będzie równiejsza ?

    A ja mysle, ze bedzie sad kapturowy albo "Woj Giertyszyc" powola nowa
    komisje sledcza i beda badac czy jakis posel (oczywiscie ten zly,
    brzydki i centro lewicowy albo lewicowy) po imieninach u "Ziutka" nie
    mial mozliwosci prowadzic samochodu "pod wplywem". Zrobia lustracje
    "alkoholowa" 10 lat wstecz.

    --
    Reseller
    GG:1794

    Homo Sapiens Non Urinat Contra Ventum...

  • 8. Data: 2006-07-11 09:50:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Maverick31 napisał(a):
> [...]
    > A ja z przekory powiem tak... rowerzysta wymusil i powinien za to mandat
    > dostac, a gdyby Jakubowskabyla trzezwa nie doprowadzilaby do wypadku.

    a skad taka pewnosc?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 9. Data: 2006-07-11 17:09:03
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    KrzysiekPP napisał(a) w wiadomości: ...

    >Rozpoczynamy plebiscyt ... straci samochod ? :) Czy będzie równiejsza ?

    Mam nadzieję, że nie straci, chyba, że nie będzie miała z czego
    zapłacić grzywny, to może jej zajmą, tak jak telewizor, mieszkanie,
    czy każdą inną część majątku.

    _O ile prawdą jest_ , że winny był rowerzysta to...

    Aleksandra J. powinna być sądzona tylko za przekroczenie normy alkoholu,
    za nic innego.
    W radio podawano już, że Oczywiście "zabezpieczono" samochód (czy na
    pewno była to wyłączna własność kierowcy i czy nie można było zażądać
    po prostu kaucji?). To jednak może być poprawne działanie - policja
    powinna zabezpieczyć ślady na karoserii w celu dokumentacji szkody
    wyrządzonej przez SPRAWCĘ (rowerzystę).

    Inne pytania:
    Czy samochód jest "narzędziem zbrodni" jeżeli nie "użył" go sprawca?
    Czy zabezpieczono jakąś własność sprawcy wypadku (rowerzysty) na
    poczet kary? Tym bardziej się powinno, bo ta powinna być surowa za
    złamanie PODSTAWOWEJ zasady ruchu, jaką jest prawo pierszeństwa
    przejazdu. Czy, gdyby uczesnikiem wypadku (a zwłąszcza sprawcą)
    był pijany pieszy "zabezpieczono" by mu buty?
    Czy rowerzysta zapłaci WŁAŚCICIELOWI (nie kierowcy) samochodu
    odszkodowanie za uszkodzenie samochodu (choćby tylko za otarty lakier)?
    Czy będzie trzeba wytoczyć mu proces cywilny? Zapłaci ubezpieczyciel?
    Czy sąd nie będzie próbował wrobić kierowcę samochodu w odpowiedzialność
    za skutki wypadku? Czy nie będzie próbował zwiększyć kary za
    przekroczenie dopuszczalnego poziomu alkoholu tylko dlatego, że
    jakiś inny pirat wymusił pierszeństwo i doprowadził do wypadku?

    Z kierowcą samochodu nie sympatyzuję z powodów innych poglądów
    politycznych. Ale ten przykład będzie testem wymiaru sprawiedliwości,
    czy jest niezawisły, jakie ma podejście do prawa własności, czy odróżnia
    sprawcę od uczestnika wypadku.

    O ile sprawcą był rowerzysta...

    Arek

  • 10. Data: 2006-07-11 17:53:39
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 11 lip o godzinie 19:09, na pl.soc.prawo, Arek napisał(a):

    > Inne pytania:

    A ja zapytam o cos innego:
    - jeżeli pani Ola miałaby np te audi A3 oraz w garażu maybacha, i jaguarka
    - zajęli by jej tylko te marne audi czy pozostałe także?
    W końcu "znajomi królika" też chcieliby takie bryki ..... a okazja się
    znalazłaby jak ta lala (albo idąc głębiej - sytuację taka można sprowokować
    pod względem "zlecenia" - potrzebny VW w kolorze zielonym - kto jeżdzi
    takim w Piżdzichowie Szerokim? Zenek - należy go podlać - zabierzemy bryke,
    wpieprzymy grzywnę w wysokości takiej by zając tego VW ... znajomy królik
    "kupi od komorniczyny" w "przetargu" wymarzone VW .... ;))))

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany