  • 521. Data: 2009-07-27 22:19:57
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > wiesz, znam prostsze sposoby na samobojstwo, niz zakladanie, ze troche
    > blachy mnie ochroni

    No beton...

    Nie "trochę blachy" ale "blok silnika i cała reszta zawieszenia oraz
    przeniesienia napędu". Przypominam, że w tym hipotetycznym scenariuszu
    bandzior wyskoczył PRZED pojazd.

    Wyskakiwanie tak bandziora jak i funkcjonariusza ZA jadący pojazd jest
    dla nich korzystniejsze, jeśli chcą kogoś zabić, natomiast jeśli chcą
    kogoś tylko zatrzymać jest podwójnie kretyńskie, bo ktoś może zwyczajnie
    ich nie zauważyć i pierwszym sygnałem, że ktoś czegoś chce będą kule.

    > kilkadziesiat metrow to zdecydowanie za malo, aby uratowac zycie, jesli
    > zakladasz ze kilku ludzi z bronia bedzie do ciebie strzelac

    > od czegokolwiek, slupek przedni czy srodkowy spokojnie moze zminic tor
    > pocisku, na nieszczescie prostwo w twoj saganek

    Dobrze że dałeś to słowo-klucz: "może". Pewnie, że może. Może też spaść
    meteoryt.

    Niemniej jednak jeśli będziesz stał nieruchomo, to strzelec praktycznie
    na pewno trafi.

    > jakie znaczenie ma zakladanie czegos takiego?

    Pomyśl. Wiem, że to dla ciebie trudne, ale spróbuj.

  • 522. Data: 2009-07-27 22:23:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:squmj6-e3m.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > u dwudziestolatkow, nie ponosci cie zbytnio fantazja?

    Nie sądź innych po sobie - oni mogli być otwarci na wiedzę historyczną,
    przekazywaną przez rodzinę, która mogła tych "rozrywek" doświadczyć
    osobiście.

    Jak komuś bandyci zastrzelą dziadka, który szedł spokojnie i na
    wyskakujących na niego uzbrojonych bandziorów po cywilnemu zareagował
    wg. twojego mniemania poprawnie (tzn. stanął i czekał, aż go zabiją), to
    jest to pewne doświadczenie - choć pośrednie.

  • 523. Data: 2009-07-27 22:25:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:paumj6-e3m.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > zapominasz tylko o jednym siedziesz w samochodzie, sprzeglo, jedynka,
    > noga na gazie i czekasz spokojnie, na przebieg wypadkow, mam ci dalej
    > wyjasniac jakie sa plusy takiej sytuacji czy sam zrozumiesz?

    Ummm... Znaczy szykujesz się do ucieczki, ale ułatwiasz bandycie
    strzelanie, bo pozwalasz mu podejść bliżej?

  • 524. Data: 2009-07-27 22:27:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Co zrozumie? Ze lepiej czekac na obicie mordy, niz zwiac? To chyba ty
    > jestes mlody, albo pod kloszem chowany.

    Albo właśnie jest jednym z tych, którym zależy żeby ludzie przed
    bandziorami nie uciekali, tylko grzecznie czekali na rozwój wydarzeń,
    np. zrabowanie samochodu, porwanie dla okupu, torturowanie dla
    informacji itepe ;-/

  • 525. Data: 2009-07-28 13:04:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:84m1k6-je5.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ummm... Znaczy szykujesz się do ucieczki, ale ułatwiasz bandycie
    > strzelanie, bo pozwalasz mu podejść bliżej?

    widze ze nic nie kumasz

    po pierwsze nie wiesz czy bandycie, po drugie nie wiesz czy ma bron, po
    trzecie jak juz sie upewnisz zawsze mozesz probowac go np przejechac, jakby
    sie w tym wypadku upewnili, to by zyli

  • 526. Data: 2009-07-28 13:07:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:21m1k6-je5.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie sądź innych po sobie - oni mogli być otwarci na wiedzę historyczną,
    > przekazywaną przez rodzinę, która mogła tych "rozrywek" doświadczyć
    > osobiście.

    niezly eufemizm, otwarci na wiedze hisotryczna, noz mi sie w kieszeni
    otwiera, jak slysze takiego 20 letniego pacana walczacego z komuna, bo mu
    rodzina zaszepila bezrozumna nienawisc

  • 527. Data: 2009-07-28 13:13:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:gpl1k6-ie5.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Niemniej jednak jeśli będziesz stał nieruchomo, to strzelec praktycznie
    > na pewno trafi.

    znowu zakladasz ze ktos dybie na twoje marne zycie, a ja ci znowu powtorze,
    ze przypadkowi ludzie zadko gina, a juz napewno nie robi sie na nich
    "zamachow"

    > Pomyśl. Wiem, że to dla ciebie trudne, ale spróbuj.

    to ty pomysl, to nie trudne, po co zakladac ze masz kuloodporna szybe,
    przeciez rozmawiamy o tym co moze zrobic potencjalna ofiara, a nie
    rozpatrujemy sprawy od strony strzelajacego, moze w takim razie wogole
    zalozmy ze jedzie bradleyem, wtedy nie musi sie obawiac wcale

  • 528. Data: 2009-07-28 20:57:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

> [...]
    > trzecie jak juz sie upewnisz zawsze mozesz probowac go np przejechac,
    > jakby sie w tym wypadku upewnili, to by zyli

    Ależ ty głupi... "Upewnić się"? Łyse dresy z bronią podchodzili im do drzwi!

    Jak daleko mieli się upewniać? Jakby te drzwi otworzyli? Czy aż do
    momentu, jakby ich z samochodu wyciągnęli?

    A może do chwili, aż by ich zawieźli nad dół wykopany w lesie? "Ojej,
    panowie jednak nie z policji?"

  • 529. Data: 2009-07-28 20:59:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > znowu zakladasz ze ktos dybie na twoje marne zycie, a ja ci znowu
    > powtorze, ze przypadkowi ludzie zadko gina, a juz napewno nie robi sie
    > na nich "zamachow"

    Rzadko też na przypadkowego człowieka wyskakuje banda dresów z bronią w
    ręku.

    I z reguły policja zatrzymuje mając radiowóz, "dyskotekę" na dachu i
    odpowiednie umundurowanie.

> [...]
    > rozpatrujemy sprawy od strony strzelajacego, moze w takim razie wogole
    > zalozmy ze jedzie bradleyem, wtedy nie musi sie obawiac wcale

    Bradley nie zostałby dopuszczony do ruchu po drogach publicznych.

  • 530. Data: 2009-07-28 20:59:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

> [...]
    > otwiera, jak slysze takiego 20 letniego pacana walczacego z komuna, bo
    > mu rodzina zaszepila bezrozumna nienawisc

    Wiesz, poza potomkami aparatczyków, mało kto ją kocha, tak jak ty.