  • 441. Data: 2009-07-22 06:28:08
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:errhj6-odf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tia, groźnego bandytę usiłuje zatrzymać jeden funkcjonariusz... Litości.

    jaki jeden?
    chyba o roznych sprawach mowimy

  • 442. Data: 2009-07-22 06:38:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > To nie moje fidzimisie. Fakty sa takie:

    "nie wydaje mnie sie"

    > Niewinny czlowiek nie zyje, drugi jest ciezko okaleczony. Sami tego nie
    > zrobili, zrobili to policjanci.
    > -czy zrobili to przypadkowo?
    > NIE

    tak

    > -czy strzelanie bylo konieczne?
    > NIE (prawdziwy bandzir zostal zatrzymany sprawnie i bez strzelaniny)

    biorac pod uwage ichniejsze rozeznanie sytuacji, tak

    > -czy mieli prawo przypuszczac, ze w samochodzie znajduje sie poszukiwany
    > przestepca?
    > NIE!

    mieli, taka dostali informacje od swiadka ktory rozpoznal przestepce

    > -czy gdyby nawet byl, to mozna z premedytacja zabic nieznanego pasazera?
    > NIE!

    oczywiscie, pytanie czy mieli swiadomosc
    ktos tu pisal ze pasazer spal, mogl wiec miec rozlozone na plask siedzenie,
    mogli go nie widziec

  • 443. Data: 2009-07-22 06:39:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

  • 444. Data: 2009-07-22 06:39:56
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Herald <h...@o...eu> pisze:

    > I co to ma do rzeczy??
    > A wiesz że w Zakopanym odstrzelony został pershing?
    > Nie oczekuję że to zrozumiesz ....

    Jakich zbrodni dokonał człowiek "pozbawiony życia" przez Policję w
    Poznaniu w 2004 roku?

    Policjanci z Poznania (AFAIR) tak długo "powstrzymywali się" od złożenia
    zeznań po "zdarzeniu" że teraz dla mnie są tylko nieskazani a nie niewinni.
    Styl zachowanie *po* zdarzeniu determinuje *moją* ocenę czy to była
    pomyłka czy "pomyłka".

    Pomyłki (bez cudzysłowu) po prostu muszą się zdarzać od czasu do czasu,
    ale *całkowita* bezkarność/nieodpowiedzialność jest (dla mnie) zbyt
    nachalną i zbyt głupią zachętą do "pomyłek" oraz braku *należytej*
    staranności w unikaniu oraz powtarzaniu pomyłek i "pomyłek".

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nigdy nie dyskutuj z głupcem - ludzie mogą nie zauważyć różnicy!

  • 445. Data: 2009-07-22 06:45:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Twierdzisz zatem, że większość służb specjalno/ochroniarskich tkwi 'mylnym
    > bendzie' szkoląc kierowców z manewru szybkiej ucieczki w przypadku próby
    > zamachu?

    a widzisz roznice pomiedzy szkolonym bodygardem, a dzieciakiem ktory prako
    ma od niedawna, to po pierwsze
    po drugie, widzisz roznice w samochodzie?
    no i najwazniejsze, czy szkola ich w wylaczeniu myslenia i ucieczki na
    oslep, czy moze rozeznaniu w sytuacji i przemyslanej ucieczki obliczonej na
    przezycie, a nie panike

    > Ale czy te dywagacja (taktyka przetrwania w sytuacji zagrożenia życia) są
    > dla tej sprawy w ogóle istotne?

    czesciowo tak, byc moze komus to kiedys uratuje zycie

    > Pewne to jest to, że policjanci działali w takim stresie, że zaczęli
    > strzelać do nierozpoznanego celu.

    nie, nie, strzelali do niepotwierdzonego celu, cel zostal rozpoznany przez
    swiadka

    > IMHO kluczowym jest czy policja działała w sposób pozwalający obywatelowi
    > domniemywać, że jest policją.

    i o tym wlasnie pisze od poczatku, osobiscie nie wierze, ze wysiedli z
    samochodu i lecieli do niego nie odzywajac sie wcale, i nie komunikujac ze
    sa z policji

    > Następna sprawa to czy działała zgodnie z
    > procedurami. Jeżeli odpowiedzi na te pytania nie są identyczne (sąd
    > stwierdziłą, że na drugie odpowiedź brzmi - TAK) to należy się zastanowić
    > nad procedurami.

    nad wieloma rzeczami trzeba sie zastanowic, rowniez nad zaostrzeniem kar w
    przypadku uciekaniu przed policja

  • 446. Data: 2009-07-22 06:46:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:jarhj6-ocf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Policyjne P99 mają amunicję samonaprowadzającą?

    lubisz grac w totka wlasnym zyciem?

  • 447. Data: 2009-07-22 06:52:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:crthj6-ahf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Niekoniecznie. Mogą dopaść, porwać i torturować. A potem sprawie i tak
    > się ukręci łeb, a związani z nią ludzie będą tajemnicze samobójstwa
    > masowo popełniać.

    zapominasz o jednym nie porywa sie byle chlystka jezdzacego furka za kilka,
    czy kilkanascie tysi, trzeba jezdzic furka za kwote przynajmniej 6 cyfrowa
    (a i to przy zalozeniu, ze pierwsza cyfra >1), wtedy mozna miec
    przypuszczenia ze cos takiego jest prawdopodobne

  • 448. Data: 2009-07-22 08:17:24
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > tak

    Znaczy pistolety przypadkowo im wypalily kilkadziesiat razy w strone
    samochodu. Dobrze sie czujesz?

    > biorac pod uwage ichniejsze rozeznanie sytuacji, tak

    Nie interesuje mnie ich kulawe "rozeznanie". Zatrzymali wlasciwego
    bandziora bez strelania? Zatrzymali - czyli sztrelanie nie bylo konieczne.

    > mieli, taka dostali informacje od swiadka ktory rozpoznal przestepce

    Nie, mieli informacje, ze z pod domu bandziora wyjechal taki a taki
    samochod. Wiec radosnie sobie zalozyli, ze jedzie w nim bandzior.
    Czyli nie bylo zadnych przeslanek do ostrzelania samochodu.

    > oczywiscie, pytanie czy mieli swiadomosc
    > ktos tu pisal ze pasazer spal, mogl wiec miec rozlozone na plask siedzenie,
    > mogli go nie widziec

    Przed strelanina wiedzieli, ze w samochodzie sa 2 osoby

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 449. Data: 2009-07-22 08:17:25
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:

    > PO pierwsze żaden przepis owych kamizelek nie wymaga. Po drugie wystarczy
    > sam okrzyk, wiec odznaka była już nawet nie potrzebna. Zajrzyj do ustawy i

    Jak widac nie wystarczyl.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 450. Data: 2009-07-22 08:17:26
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > co tylko potwierdza, ze musieli widziec bron i sluyszec wezwania

    Bzdura. Gdyby slyszeli, ze to policja,to by sie zatrzymali. Nie mieli
    przeciez powodu do ucieczki.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)