    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Date: Wed, 22 Jul 2009 08:39:56 +0200
    Sender: a...@p...xdsl.centertel.pl
    <h41j30$4lq$1@news.task.gda.pl> <h41jnl$h65$1@news.onet.pl>
    <h41kho$8um$1@news.task.gda.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <h41pkv$nl7$1@news.task.gda.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <h43nlk$kld$1@news.task.gda.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <h43ss7$u83$1@news.task.gda.pl>
    <2...@s...googlegroups.com>
    <h43vkt$4na$1@news.task.gda.pl> <h43vs1$74u$2@news.onet.pl>
    <h440n4$6q6$1@news.task.gda.pl>
    <2...@h...googlegroups.com>
    <f4cfbddy1iha$.oa77sjv1rsrs.dlg@40tude.net>
    <d...@y...googlegroups.com>
    <eh4q7kv5216e$.d598kgfglkm6$.dlg@40tude.net> <4...@n...home.net.pl>
    <7lywn3mx5af9$.ok2vspeazzvq$.dlg@40tude.net>

    Herald <h...@o...eu> pisze:

    > I co to ma do rzeczy??
    > A wiesz że w Zakopanym odstrzelony został pershing?
    > Nie oczekuję że to zrozumiesz ....

    Jakich zbrodni dokonał człowiek "pozbawiony życia" przez Policję w
    Poznaniu w 2004 roku?

    Policjanci z Poznania (AFAIR) tak długo "powstrzymywali się" od złożenia
    zeznań po "zdarzeniu" że teraz dla mnie są tylko nieskazani a nie niewinni.
    Styl zachowanie *po* zdarzeniu determinuje *moją* ocenę czy to była
    pomyłka czy "pomyłka".

    Pomyłki (bez cudzysłowu) po prostu muszą się zdarzać od czasu do czasu,
    ale *całkowita* bezkarność/nieodpowiedzialność jest (dla mnie) zbyt
    nachalną i zbyt głupią zachętą do "pomyłek" oraz braku *należytej*
    staranności w unikaniu oraz powtarzaniu pomyłek i "pomyłek".

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nigdy nie dyskutuj z głupcem - ludzie mogą nie zauważyć różnicy!