  • 21. Data: 2012-04-15 22:32:10
    Temat: Re: Jakie warunki8 musi spelnyc zabytek?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid>

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/forum
    >
    > Można oczywiście tworzyć nowomowę, jak kto

    ...ś na wikipedii np

  • 22. Data: 2012-04-15 23:29:33
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 15 Apr 2012 15:35:23 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > sprawdź definicje...
    Czyżbyś twierdził, że nie można się wypowiadać na forum listy dyskusyjnej?
    A na forum klasy? Samorządu zawodowego też nie?
    ;)
    Tak, sprawdź definicję. Na przykład w słowniku języka polskiego.
    Hint: forum ma kilka znaczeń, 'internetowe forum dyskusyjne' to tylko jedno
    z nich, to że nie znasz innych...

    --
    pozdro
    poreba

  • 23. Data: 2012-04-15 23:31:38
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Patrz i ucz się Message-ID: <jme35t$ss$1@news.task.gda.pl>

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2012-04-16 00:21:01
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Tobie nie chciało się przeczytać, więc mi też nie.
    > I co teraz z tym zrobisz?

    Jak to co? To, na co zaslugujesz: oleje cie. I poczekam na kogos z rozumem.

  • 25. Data: 2012-04-16 08:52:03
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 13 Kwi, 14:59, "Ajgor" <n...@...pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Jakie warunki musi spelnic budynek, zeby mogl zostac uznany za zabytek? I
    > otrzymac dofinansowanie do remontu (na przyklad dachu, czy elewacji)?

    Dlaczego chcesz sobie strzelić samobója?

  • 26. Data: 2012-04-16 09:59:43
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "gr" napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 13 Kwi, 14:59, "Ajgor" <n...@...pl> wrote:
    > Witam.

    > Dlaczego chcesz sobie strzelić samobója?

    No wlasnie nie chce :) Dlatego pytam.