  • 11. Data: 2012-04-14 19:16:00
    Temat: Re: Jakie warunki8 musi spelnyc zabytek?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jmbkj4$140$1@cougar.axelspringer.pl...

    > No, to mi się też nie chce.

    I ja nie szukam kogos, kto przeczyta za mnie i poszuka. Ja szukam kogos, kto
    ją zna na przyklad stad, ze jest prawnikiem.
    Twoja odpowiedz jest nic nie warta. Nie szkoda bylo na nia papieru?

  • 12. Data: 2012-04-14 21:08:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 19:16:00 +0200, Ajgor napisał(a):

    > I ja nie szukam kogos, kto przeczyta za mnie i poszuka. Ja szukam kogos,
    > kto ją zna na przyklad stad, ze jest prawnikiem. Twoja odpowiedz jest
    > nic nie warta. Nie szkoda bylo na nia papieru?

    To ty to drukujesz?????

  • 13. Data: 2012-04-15 11:08:15
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-04-13 14:59, Ajgor pisze:
    > Witam.
    >
    > Jakie warunki musi spelnic budynek, zeby mogl zostac uznany za zabytek?
    Stosownie do art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o
    ochronie zabytków i opiece nad zabytkami: zabytkiem jest nieruchomość
    lub rzecz ruchoma, ich części lub zespoły, będące dziełem człowieka lub
    związane z jego działalnością i stanowiące świadectwo minionej epoki
    bądź zdarzenia, których zachowanie leży w interesie społecznym ze
    względu na posiadaną wartość historyczną, artystyczną lub naukową.

    Formalnym wyrazem uznania danej rzeczy za zabytek i objęcia jej ochroną
    jest najczęściej wpis do rejestru zabytków. Zgodnie z art. 8 wymienionej
    ustawy rejestr zabytków obejmuje bowiem zabytki znajdujące się na
    terenie województwa, a prowadzi go wojewódzki konserwator zabytków.

    Do rejestru wpisuje się zabytek nieruchomy na podstawie decyzji wydanej
    przez wojewódzkiego konserwatora zabytków z urzędu (tj. bez wniosku)
    bądź na wniosek właściciela zabytku nieruchomego lub użytkownika
    wieczystego gruntu, na którym znajduje się zabytek nieruchomy.

    Ja bym się trzy razy zastanowił, czy warto wpisywać do rejestru zabytków.
    Kolega dostał w spadku zabytkową chałupę i klnie bez przerwy. Ocieplić z
    zewnątrz nie wolno, więc opłaty za ogrzewanie ma straszne. Cokolwiek
    wyremontować można ale pod okiem konserwatora i nie tak, jak by się
    chciało a więc i tutaj koszty lecą w górę. Co do dotacji, to raczej
    możesz liczyć na dodatkowe obciążenia ze strony państwa, niż na jakąś pomoc.
    Jacek

  • 14. Data: 2012-04-15 11:46:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-14 19:13:10 +0200, "Ajgor" <n...@...pl> said:

    > A ja wlasnie caly czas myslalem, ze TO jest forum

    No to się pomyliłeś, bo to nie forum...

    > , na ktorym mozna uzyskac
    > jakas porade

    i nie służy udzielaniu porad prawnych.

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2012-04-15 11:48:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-14 19:16:00 +0200, "Ajgor" <n...@...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > I ja nie szukam kogos, kto przeczyta za mnie i poszuka.

    Tobie nie chciało się przeczytać, więc mi też nie.
    I co teraz z tym zrobisz?
    Może sprobuj napisać skargę, że się innym nie chce za ciebie przeczytać
    choć paru zdań...

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2012-04-15 11:53:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ajgor wrote:
    > Użytkownik "mecenas" napisał w wiadomości

    > A ja wlasnie caly czas myslalem, ze TO jest forum, na ktorym mozna
    > uzyskac jakas porade, jesli nie zna sie ustaw. Jak by takie ustawy
    > nie byly dla mnie prawniczym belkotem, to sam bym byl prawnikiem. I
    > zamiast pytac innych, udzielal bym porad. Ale na pewno madrzejszych
    > od twojej.

    trolami sie nei przejmuj... :)

  • 17. Data: 2012-04-15 12:08:57
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 15.04.2012 11:46, Bydlę pisze:

    > No to się pomyliłeś, bo to nie forum...

    gdyż ... ?

    p. m.

  • 18. Data: 2012-04-15 15:35:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    m wrote:

    > gdyż ... ?

    sprawdź definicje...

  • 19. Data: 2012-04-15 17:41:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-15 12:08:57 +0200, m <m...@g...com> said:

    > gdyż ... ?

    Gdyż to nie jest forum.

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2012-04-15 22:18:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Gdyż to nie jest forum.

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/forum

    Można oczywiście tworzyć nowomowę, jak kto