  • 1. Data: 2012-04-13 11:43:56
    Temat: Re: Kredyt studencki - zaniedbanie banku
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    witam, chciałam zapytać czy rozwiązałeś jakoś swój problem bo ja znalazłam sie w tej
    samej sytuacji co Ty, też zagubiono moje zaświadczenie i nawet pomimo tego że
    zanosiłam je osobiście, nikt nie jest w stanie tego potwierdzić, a jak chciałam na
    początku I roku pokwitowanie z banku to mi powiedzieli,że oni tego nie wydają bo to
    zaświadczenie to tylko informacja dla nich...:(.. A teraz nie dość, że nie wypłacą mi
    transzy kredytu to jeszcze oczywiście mam ją spłacić i to z odsetkami karnymi 13%!
    rozbój w biały dzień! A pracownik, który wziął ode mnie zaświdczenie wziął sobie
    urlop i umył ręce... Jak widać prawo jest tylko dla biednych bo banki zawsze się
    wywiną i winą za swoją niesubordynację obarczą klienta...
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2012-04-14 02:05:08
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn> napisał w wiadomości

> [...]
    > urlop i umył ręce... Jak widać prawo jest tylko dla biednych bo banki
    > zawsze się wywiną i winą za swoją niesubordynację obarczą klienta...

    Znaczy się nie dostałeś pieniędzy, ale oddać musisz ?