  • 1. Data: 2013-10-21 15:55:56
    Temat: Jakie dane obowiązują?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Zrobiłem zmianę adresu siedziby w KRS.
    (dzis złożyłem w sądzie)
    Jako, że działa "jedno okienko" musiałem złozyć wszystkie inne kwity RG-1,
    NIP-2, ZUS ZPA.
    I teraz jakie podawać dane (np do faktur i umów) jeśli fizycznie firma jest
    przeniesiona i prowadzi działalnosć pod nowym adresem, ale na wpis do KRS
    bedę czekał (ostatnio w 2007 roku trwało to dwa miesiące) czas jakiś a te
    dokumenty dla US i ZUS i UStatystycznego oni prześlą z sądu od razu i w
    skarbówce będą mieli nowe dane.
    Jakich danych mam używać?
    Czy uznać stan faktyczny za stan faktyczny, a opieszałość sądu mnie nie
    interesuje?
    Ale z kolei np w banku i telefonach nie chcą zmienic umowy jak w KRS jest po
    staremu.

  • 2. Data: 2013-10-21 17:03:16
    Temat: Re: Jakie dane obowiązują?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 21 paź 2013 15:55, cef pisze:
> [...]
    > interesuje?
    > Ale z kolei np w banku i telefonach nie chcą zmienic umowy jak w KRS

    Nowe dane adresowe obowiązują od chwili wpisania ich do KRS.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2013-10-21 17:28:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    .B:artek. wrote:

    > Nowe dane adresowe obowiązują od chwili wpisania ich do KRS.

    Teoretycznie tak moze jest i ja bez problemu poczekam
    te siedem dni. Ale zapis o rozpoznaniu wniosku w terminie 7 dni istniał
    pewnie też
    w 2007 roku, a tak jak pisałem wpis zatwierdzono wtedy po dwóch miesiącach
    od
    złożenia wniosku. Trochę dziwny stan skoro po urzedowych 3 dniach
    do US czy GUS docierają zmiany i oni wklepują od ręki czy czekają na wpis?

  • 4. Data: 2013-10-21 17:31:33
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 21 paź 2013 17:28, cef pisze:
    > Teoretycznie tak moze jest i ja bez problemu poczekam
    > te siedem dni.

    Poczekasz i dłużej...

> [...]
    > pewnie też
    > w 2007 roku, a tak jak pisałem wpis zatwierdzono wtedy po dwóch

    Niestety normalne.

    > Trochę dziwny stan skoro po urzedowych 3 dniach
    > do US czy GUS docierają zmiany i oni wklepują od ręki czy czekają na wpis?

    A skąd wiesz, że po 3 dniach od złożenia w KRS-ie wniosku info o
    zmianach dostaje US i GUS? Powinny je dostać dopiero po wpisaniu zmiany
    do KRS-u, bo dla nich zmiana danych w KRS-ie jest warunkująca zmianę w
    ich rejestrach.

    --
    .B:artek.

  • 5. Data: 2013-10-21 18:16:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    .B:artek. wrote:

> [...]
    > zmianach dostaje US i GUS? Powinny je dostać dopiero po wpisaniu
    > zmiany do KRS-u, bo dla nich zmiana danych w KRS-ie jest warunkująca

    W ustawie jest, że wysyłają po 3 dniach.
    Pewnie tak samo utrzymany termin
    jak te 7 dni na rozpoznanie wpisu ;-).

    Dlatego jak ostatnio robiłem zmianę, to miałem dwa
    miejsca prowadzenia działalnosci i złożyłem wniosek o zmianę
    w sądzie i sobie spokojnie czekałem.
    Jak przyklepali zmianę w KRS, to dopiero wtedy "popchnąłem"
    wszystkie inne kwity (US, GUS, ZUS)
    Ale teraz nie chcieli przyjąć w KRS bez NIP2, Rg1 itp.
    Więc jestem ciekaw jak to wygląda formalnie.

  • 6. Data: 2013-10-21 18:27:59
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 21 paź 2013 18:16, cef pisze:
    > W ustawie jest, że wysyłają po 3 dniach.
    > Pewnie tak samo utrzymany termin
    > jak te 7 dni na rozpoznanie wpisu ;-).

    Życie w świetle przepisów jest o wiele bardziej różowe :)

    --
    .B:artek.

  • 7. Data: 2013-10-21 21:29:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Oct 2013 17:03:16 +0200, .B:artek. napisał(a):

    > Nowe dane adresowe obowiązują od chwili wpisania ich do KRS.

    Ale on sie wyprowadzil juz wczoraj :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-10-21 23:04:36
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 21 paź 2013 21:29, J.F. pisze:
    > Ale on sie wyprowadzil juz wczoraj :-)

    A sąsiad wyprowadził się od żony pół roku temu, ale do rozwodu nadal
    będą małżeństwem :)

    --
    .B:artek.