  • 91. Data: 2020-12-16 19:58:57
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Zaraz zaraz - bo nie zrozumialem.
    > To dobrze policja zrobila z tym "antysemita" czy zle ?
    >
    > Czy tamta sprawa to byla tamta policja, a nie obecna ?
    >
    > Ale jak obecna policja przesladuje(*) "faszystki spod znaku
    > błyskawicy" to jest niedobrze ? :-)
    >
    > * mam dziwne wrazenie, ze policja na poczatku to je ochraniala.
    > Komendant im dobitnie powiedzial, czego sie od nich oczekuje, czy
    > sprowadzili innych, skoro ci tydzien wczesniej slabo sie spisali ?
    >
    > J.

    To była też PiS-licja (2019) [A][B] tyle że wtedy Kviatowi było po drodze z
    takimi metodami (naciąganiem przez kumulacje litery prawa z olaniem
    sikiem prostym jego ducha) a teraz już nie - ot i cała różnica.
    BTW Czy jeśli człowieka (Bubla) na badania psychiatryczne do Tworek
    wiozło ABW to niczego nie może sugerować? np. nadciągania starannych
    badań psychiatrycznych (liderek) Strajku Kobiet?

    [A] http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24404379,pi
    otr-rybak-i-narodowcy-przemaszerowali-pod-brame-ausc
    hwitz.html
    > 27 stycznia 2019 | 11:50
    > [...] Wcześniej - jak zaznaczali organizatorzy zgromadzenia - w drodze
    > do Oświęcimia zostali zatrzymani i sześć razy kontrolowani przez
    > policjantów z drogówki, m.in. we Wrocławiu, Opolu i Rudzie
    > Śląskiej. [...]

    [B] https://dorzeczy.pl/kraj/91531/Oswiecim-Goraco-wokol
    -Piotra-Rybaka-i-marszu-narodowcow.html

    --
    A. Filip

  • 92. Data: 2020-12-16 20:01:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.12.2020 o 19:17, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > To moze wrocmy do meritum - policjantom cos sie po ludzku pomylilo, czy
    > maja zadanie sluzbowe przesladowac zwolennikow ?

    I prześladują zatrzymując za wyimaginowane wykroczenia? A potem się
    wycofują?

    --
    Robert Tomasik

  • 93. Data: 2020-12-16 20:02:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.12.2020 o 18:10, J.F. pisze:

    > To moze i policjanci i sady zaczna to stosowac :-)

    Jak zastosowali, to widzisz problem. To pytam, co powinni zrobić Twoim
    zdaniem.

    --
    Robert Tomasik

  • 94. Data: 2020-12-16 20:03:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.12.2020 o 19:05, Kviat pisze:
    > Nie rozumiem. Po rozmowie z kolegą zwątpił, że widział to co widział?
    > Przecież napisałeś: "widzi gościa, który przejechał na czerwonym"
    >
    > Jakim cudem, skoro drugi nie widział, wyciągacie wniosek, że "nie ma
    > pewności"? Jeżeli jeden widział, a drugi nie widział, to wyciągacie
    > średnią? Prawo taki przypadek przewiduje?

    Wyobraź sobie, że przewiduje. nie da się ustalić, czy wjechał na
    czerwonym, czy nie, więc nie próbuje się na siłę. Oczywiście można do
    sądu wysłać i sąd go uniewinni, ale po co?

    --
    Robert Tomasik

  • 95. Data: 2020-12-16 20:05:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    pl...

    > I prześladują zatrzymując za wyimaginowane wykroczenia? A potem się
    > wycofują?

    To jak ty nazwałbyś ten _zarzut_ ? Nękaniem?
    Czy sugerujesz że jakby nękali to bardziej profesjonalnie?

    --
    A. Filip

  • 96. Data: 2020-12-16 20:44:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.12.2020 o 20:05, A. Filip pisze:

    > To jak ty nazwałbyś ten _zarzut_ ? Nękaniem?
    > Czy sugerujesz że jakby nękali to bardziej profesjonalnie?

    Ale to Wy na siłę się tam zarzutu dopatrujecie. Jakby chcieli, to by
    ciągnęli sprawę dalej i poszli z tym do sądu. Policjant by zeznał, że
    wydaje mu się, ze wjechał na czerwonym. Drugi by powiedział, że nie
    widział Sam obwiniony by zaprzeczył i po godzinie sąd by go uniewinnił.
    A, ze policjanci podeszli do tego zdroworozsądkowo, to gównoburzę
    robicie, że gość miał osiem gwiazdek na masce.

    Na jakiej podstawie ktoś twierdzi, ze gwiazdki z tym zdarzeniem mają
    jakikolwiek związek.

    --
    Robert Tomasik

  • 97. Data: 2020-12-16 20:45:55
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-15 o 10:24, Trefniś pisze:
> [...]
    net...

    > (...)

    > Maciejewski: "Chodziło się do Komitetu Partii"
    > No chodziliście, głupcy i SB-cy...
    >
    > Dziwi kogoś teraz, że Maciejewski jest nadal obrzydliwym lewakiem i
    > takim się utopi?
    > Ja też pamiętam czasy, kiedy Meciejewskie chodziły do Komitetu Partii,
    > ale też do oficerów prowadzących...
    > Na szczęście jest szansa, że Polacy naprawią błędy transformacji!

    Rydzyk jak był jeszcze dzieciakiem to sam pojechał do Warszawy, do KC,
    żeby zgłosić, że jego brata żle traktują w pracy.

    --
    animka

  • 98. Data: 2020-12-16 20:48:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-15 o 11:33, Olin pisze:

    > W istocie, rynna to wyśmienity punkt startowy.

    Fajne :-)

    --
    animka

  • 99. Data: 2020-12-16 20:50:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-15 o 11:45, Trefniś pisze:

    > To dlaczego uparcie nie chcecie wygrywać wyborów, żeby zmienić Polskę na
    > lewacką?
    > :)

    Ty to w czepku urodzony i wygrałeś.

    --
    animka

  • 100. Data: 2020-12-16 20:55:55
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-15 o 11:46, Olin pisze:

> [...]
    > technicznym aut i kłamią, licząc, że nas zastraszą - dodaje.
    > Policjanci potrafią nałożyć mandat za naklejkę strajku kobiet.
    > Funkcjonariusze regularnie uznają brudny silnik jako usterki niebezpieczne
    > i zakazują dalszej jazdy pojazdem w trybie natychmiastowym.
    > 4 grudnia policja wyłapywała samochody Wrocławskich Błyskawic, w efekcie
    > czego nie dojechały pod siedzibę PiS. - Często zabierany jest dowód
    > rejestracyjny, ale za każdym razem stacja diagnostyczna od razu je
    > przywraca, ponieważ nie znajduje żadnych usterek w samochodach"

    ,jeszcze-ci-malo-czyli-jak-wroclawska-policja-zastra
    sza-protestujace.html?_ga=2.188213738.396470584.1607
    932836-1609251266.1595588080#S.DT-K.C-B.2-L.1.maly

    Ta policja to chyba z Ukrainy sprowadzona, bo tak nie zachowuje się
    Polak-patriota.

    Zapomniano co się działo przed 80 rokiem, ale w telewizji ostatnio
    ciągle pokazują jak to bohaterzy z Wałęsą walczyli.

    --
    animka