  • 41. Data: 2024-02-14 12:38:58
    Temat: Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-14, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    > Czy odbieranie/konfiskata majątku obywatelom Rosji (oligarchom) bo Rosja
    > na Ukrainę napadła jest dyskryminacją ze względu na sam fakt bycia
    > (bogatym) obywatelem Rosji?

    To chyba nie jest jedye kryterium? Jakieś związki z Kremlem zdaje się
    miały też być? No ale w sumie co w tym egzotycznego, bogatsi zwykle
    płacą więcej w tym podatków w Polsce. Czy to antypolonizm?

    > Zresztą jest przypadek z Davos jak Żydom nie chcą nart pożyczać nie
    > po prostu dlatego że Żydzi ale że sobie (mieli) wyrobić fatalną opinie
    > jako klienci. <ironia> Trzeba zmusić podłych antysemitów do obsługi
    > "fatalnych (Żydowskich) klientów" albo lepszego prawnie zamaskowania
    > "tych klientów nie obsługujemy". </ironia>

    Jest jeszcze taki problem, że o ile moje postrzeganie antyXXXizmu jest
    pewnie formalnie poprawne, to jest jeszcze taki problem, że to
    faktycznie nakręca rzeczywisty rasizm. Pytanie czy fakt, że przesłanki
    nie są rasistowskie może być tu usprawiedliwiniem.

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2024-02-14 13:12:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Feb 2024 06:07:37 +0100, Wiesiaczek wrote:

    > Krótkie uzupełnienie:
    > Kto napadł na USA, że oni ciągle prowadzą wojny?

    Irak, Afganistan, Palestynczyczy - mowiąc o 9/11 :-)

    A poza tym nie musiał napadać - zauważ, że często pomagają.
    zachodniej Europie w I ws, w II ws, Chinom w IIws i wczesniej,
    Korei, Wietnamowi, Chorwatom, Kosowianom, Kuwejtowi ...

    J.

  • 43. Data: 2024-02-14 13:33:17
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 10:53, nadir pisze:

    > Czyli można ich z czystym sumieniem zajebać. Tacy współcześni
    > Untermenschen.
    Głupiś nieodmiennie. Można np. wyzwolić ziemie żydowskie spod arabskiej,
    wielusetletniej okupacji. Co, walka wyzwoleńcza ci nie w smak? A poza
    tym jak zapoznasz się z rozwojem wydarzeń w tej okolicy to ci wyjdzie że
    nie Żydzi zaczęli tylko Arabowie. Tak było i w 48 roku i rok temu, kiedy
    po kilkunastu latach ostrzeliwania Izraela rakietami i organizowania
    samobójczych ataków na Żydów przez Arabów, Żydzi się wreszcie wkurwili i
    dają Arabom popalić. Kto wiatr sieje, burzę zbiera.

  • 44. Data: 2024-02-14 13:35:33
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Jacek napisał(a):

    > "Syjoniści" mieszkają na Syjonie od jakichś 3 tysięcy lat. Tyle że
    > dopiero ostatnio się zawzięli i postanowili sobie zrobić państwo. Wcale
    > im się nie dziwię, zważywszy zaszłości 20-wieczne. I tak wykazali się
    > cierpliwością, bo czekali z tym jakieś 2000 lat :)

    Filistyni od 12 tys lat.
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d3/
    Philistine_Language_Map.png

  • 45. Data: 2024-02-14 13:35:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
    > On Wed, 14 Feb 2024 06:07:37 +0100, Wiesiaczek wrote:
    > [...]
    >
    > Irak, Afganistan, Palestynczyczy - mowiąc o 9/11 :-)
    > [...]

    A 9/11 nie można postrzegać jako konsekwencji wspierania przez USA
    "wolności i demokracji inaczej" w Egipcie i Królestwie Saudów?
    Co można wybrać jak "wiodąca siła wolności i demokracji" wspiera lokalny
    (krwawy) reżim? Fundamentalizm Islamski wypełnił skrzętnie tą niszę
    IMHO *stworzoną przez USA* [także wspieraniem Mudżahedinów (Talibów 0.5)].

    <cynizm> 9/11 to konsekwencje polityki zagranicznej które nie pozostały
    za granicą. </cynizm> Jak się szczura zagoni do kąta to przestaje uciekać.
    Dać USA kopa w jaja jest względnie łatwo *jak ma się w dupie konsekwencje* .

    --
    A. Filip

  • 46. Data: 2024-02-14 13:35:46
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 10:51, nadir pisze:

    > No Germanowie też lekko nie mieli, najpierw Hunowie, potem Słowianie.

    > Czyli w sumie "Syjoniści" powinni być wdzięczni za nazistów i holokaust,
    > przeżyła najsilniejsza i najwartościowsza substancja, w myśl zasady - co
    > nas nie zabije to nas wzmocni. To jest twój sposób myślenia?

    Nie, to twój sposób myślenia. O ile w ogóle można to nazwać myśleniem,
    bo mnie to wygląda raczej na proces chorobowy :)

  • 47. Data: 2024-02-14 13:43:24
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Najciekawsze, że ciężko się połapać, kto jest antysemitą w tym sporze,
    > bo Palestyńczycy sa semitami i część Izraelczyków też, ale jak się
    > okazuje nie jest to takie jednoznaczne, szczególnie jeśli chodzi o tych
    > co przybyli w ostatnich dziesięcioleciach na ten teren.

    Mało istotne. Ortodoksi są przeciw syjonizmowi co wynika z ich wiary.

  • 48. Data: 2024-02-14 17:06:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A czy to nie była odpowiedź na zajmowanie siłą i pozbawianie domów przez
    > nowoprzybyłych syjonistów domów palestyńskich?

    Mondrzejsze o tym nie wspominać to uuuuu antysemityzm jest:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2024-02-14 17:20:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 09:16, Jacek pisze:

    > Wbij sobie w zakuty łeb że nie istnieje nic takiego jak naród
    > palestyński. Analogicznie nie istnieje naród saudyjski, omański czy
    > jordański. To wszystko tylko naród arabski, zjednoczony wspólnym
    > językiem, obyczajem, religią i pochodzeniem.

    Ja pierdolę - to ty widzę w kwestii ras i narodów jeszcze bardziej
    popierdolony jesteś niż adolf:P

    A może naród polski też nie istnieje, to tylko naród słowiański i z tym
    związkiem radzieckim to w sumie niegłupi pomysł był?

    > Kraj zwany dziś Palestyną
    > to od kilku tysięcy lat ziemie żydowskie.

    LOL.

    > Arabowie przybyli tam 600 lat
    > temu roznosząc na szablach swoją religię, zobowiązani przez proroka.

    LOL^2. Tak jakby Żydzi się na święte księgi nie powoływali:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 50. Data: 2024-02-14 19:07:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Gra słów? :)

    Nie, nazywanie rzeczy po imieniu. Albo antysemityzm jak wolą inni;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!