  • 51. Data: 2009-04-13 08:05:17
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    news:grsvc5$jtm$1@news.onet.pl...

    > No ale on jest taki gieroj, szef nad szefy - tyle ze boi sie stracic
    > tania (czytaj: dotowana przez panstwo) sile robocza.

    Nie sądzę. Chyba nigdy nie miałeś dylematu jak zwolnić mendę i nie mieć
    przy tym problemów z prawem pracy, które chroni przede wszystkim interesy
    pracowników, a nie pracodawców.

  • 52. Data: 2009-04-13 08:06:40
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    wiadomości news:k4r8b6-

    > Krótkowzroczne i chamskie jest twoje podejście.

    A Twoje tak komunistyczne, że oczy bolą, jak się to czyta.

  • 53. Data: 2009-04-13 08:06:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 10:03:43 +0200, Baloo napisał(a):

    > No właśnie on pytał jak to zrobić uczciwie i wychodzi na to, że się nie
    > da. Co miałby napisać w uzasadnieniu? Że zwalnia faceta, bo mu się
    > przestał mentalnie podobać?

    No właśnie -- skoro nie ma sensownej przyczyny, to oznacza, że z
    mentalnością coś nie tak...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 54. Data: 2009-04-13 12:08:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Baloo pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:gln7b6-

    > Jakimi?
    > Co najwyżej dostaje się nieciekawe świadectwo pracy, którego potem
    > nigdzie się nie pokazuje.

    W następnych miejscach będą się świadectwa domagać.

    Poza tym jeśli wskutek porzucenia przez pracownika pracy pracy
    pracodawca poniósł jakieś wymierne straty - może się domagać za to kasy
    (http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/94265,za_porz
    ucenie_pracy_pracownik_zaplaci_kare.html)

  • 55. Data: 2009-04-13 12:16:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Baloo pisze:

    > w wiadomości news:k4r8b6-

    > A Twoje tak komunistyczne, że oczy bolą, jak się to czyta.

    Nie masz pojęcia czym jest komunizm, dzieciaku...

  • 56. Data: 2009-04-13 18:32:57
    Od: "Przemek" <m...@w...pl>

    > No właśnie -- skoro nie ma sensownej przyczyny, to oznacza, że z
    > mentalnością coś nie tak...

    Dla mnie namawianie innych do zwolnien z dnia na dzien jest proba burzenia
    firmy.
    Jakbys mial firme, to bys moze uznal to za sensowna przyczyne.

  • 57. Data: 2009-04-13 18:40:51
    Od: "Przemek" <m...@w...pl>

    > No ale on jest taki gieroj, szef nad szefy - tyle ze boi sie stracic tania
    > (czytaj: dotowana przez panstwo) sile robocza.

    Tzn, ze panswo powinno zawiesic dotacje?
    Moze szefowie powinni zrezygnowac z unijnych pieniedzy?

  • 58. Data: 2009-04-13 18:48:58
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Nie masz pojęcia czym jest komunizm, dzieciaku...

    Mam. I niestety nie jestem już dzieciakiem.

  • 59. Data: 2009-04-13 18:51:43
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > To tobie kapitalizm z feudalizmem się pomieszał.

    Czyli wg Ciebie kapitalizm polega na nierównym wkładzie w rozwój firmy i
    odpowiedzialność za nią, ale za to równym podziale zysku między właściciela
    a pracowników?

  • 60. Data: 2009-04-13 18:52:32
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    wiadomości news:7329b6-

    > Uhm. Oczywiście płacisz 50% extra za nadgodziny zwykłe i 100% extra za
    > nadgodziny świąteczne i nocne?

    A jeśli płaci, to do czego jeszcze się przyczepisz?