  • Data: 2018-05-08 17:24:02
    Temat: Re: Jak znaleść prawnika?
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-08 o 12:58, Bolko pisze:

    > ktoś mnie oszukał
    > sprawa została zgłoszona do prokuratury.
    > i tydzień temu dostaliśmy pismo że sprawa ma sygnaturę i zostało wszczęte
    postępowanie

    To jeszcze nic nie znaczy oprócz tego, że wszczęto postępowanie. Może
    np. tylko dlatego, że w ramach czynności sprawdzających nie można
    zwolnić lekarza z tajemnicy albo uzyskać dokumentacji medycznej ani
    uzyskać opinii biegłego, albo po prostu upłynął termin na czynności w
    trybie 307 k.p.k..

    > teraz chcę pójść z KC o odszkodowanie od drugiej strony

    Poczekaj w takim razie na wynik ustaleń w postępowaniu karnym.

    > co robić?

    j.w.

    --
    Sonn