  • 1. Data: 2004-01-16 11:36:44
    Temat: Jak zastąpić żonę w sądzie?
    Od: "TRS" <y...@p...onet.pl>

    Witam,
    Moja żona będzie wezwana na sprawę spadkową, jako osoba która dziedziczy i
    ma się zrzec spadku (nie ona zakładała sprawę).
    Chcę ją w tym wyręczyć - jakie dokumenty musze mieć ze sobą?
    Czy wystarczy że żona napisze mi jakies upoważnienie?

    Pozdrawiam,
    --
    TS

  • 2. Data: 2004-01-16 11:57:07
    Temat: Re: Jak zastąpić żonę w sądzie?
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik TRS napisał:

    > Czy wystarczy że żona napisze mi jakies upoważnienie?

    jeśłi nei jest wezwana do osobistego stawiennictwa, to wystarczy
    pełnomocnictwo. Pamiętaj o opłacie skarbowej od tego 15 zł (poprzez
    naklejenie znaczka).

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-01-16 12:23:13
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    TRS wrote:

    > Witam,
    > Moja żona będzie wezwana na sprawę spadkową, jako osoba która dziedziczy i
    > ma się zrzec spadku (nie ona zakładała sprawę).

    Nie moze zrzec sie spadku skoro juz jest spawa.

    Moze odrzucic spadek,jesli o tym, ze "spadkodawca umarl"
    dowiedziala sie, nie dalej jak pol roku przed momentem "odrzucenia".

    Tylkom musi pamietac, ze wtedy spadkobiercami sa jej ewentualni zstepni.

    > Chcę ją w tym wyręczyć - jakie dokumenty musze mieć ze sobą?
    > Czy wystarczy że żona napisze mi jakies upoważnienie?

    Jesli chce odrzucic, wystarczy ze pojdzie do notariusza i odrzuci..

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-01-17 10:59:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Jan 2004, TRS wrote:

    >+ Witam,
    >+ Moja żona będzie wezwana na sprawę spadkową, jako osoba która dziedziczy i
    >+ ma się zrzec spadku (nie ona zakładała sprawę).

    Przeczytaj Bogusława dwa razy - a później archiwum grupy.
    "za mało danych żeby grupa wiedziała co MYŚLICIE że zrobicie".

    >+ Chcę ją w tym wyręczyć

    ...żeby nie było OT :) - chodzi o to żebyś wyręczył w tym czym CHCESZ...

    pozdrowienia, Gotfryd