  • 1. Data: 2004-01-16 11:45:57
    Temat: [Sąd pracy]Okropnie długo
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    ..kończy mi się wypowiedzenie z pracy 31.01.04.Sprawę skierowałem do sądu
    pracy i jestem już po dwóch rozprawach.Ostatnia odbyła się 10.12.03.Następną
    sad wyznaczył na 25.02.2004.Czy to nie za długi odstęp czasu? Można to jakoś
    przyspieszyć.Czy będę mógł się starać o zapłatę za następne miesiące po 31
    stycznia?
    serdeczności

    j...@p...onet.pl
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2004-01-16 12:09:39
    Temat: Re: [Sąd pracy]Okropnie długo
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    ..jeszcze jedno pytanie czy 31.01.04 mam stawić się po odbiór świadectwa
    pracy? i czy mam je wziąsc takie jakie będzie i czy mogę się od niego
    odwołać, gdyż sąd pracy nie ustalił jeszcze po której stronie jest racja?