  • 21. Data: 2008-04-07 14:27:38
    Temat: Re: Jak zablokowac budowe elektrowni wodnej w mojej okolicy ? prosze o wskazówki
    Od: Heniu <t...@d...com>

    Użytkownik Mikaichi napisał:

    > Proponuje wykrecic zarowki i odlaczyc sie od pradu. Siedziec wieczorami
    > przy swieczkach, za lodowke uzywac piwnicy, prac na tarce w rzece, pisac
    > listy gesim piorem i takie tam...

    Od razu mi się wspomniał film "Tato, tato, sprawa się rypła".

  • 22. Data: 2008-04-09 05:11:52
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 6 Kwi, 21:19, "jan" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > - bedzie nam zalewac łaki w miedzywalu (obszar miedzy wałami
    > przeciwpodziowymi),
    > - istnieje możliwość ze przyszłości w wypadku jakiejś powodzi zaleje woda
    > okoliczne wioski
    > bo spiętrzenie wody ma być na poziomie 3,5 metra ,
    > tych łąk nie chce nikt ubezpieczać a ubezpieczenie domu przy rzece jest
    > droższe,

    > Krzysiek
    > gg 14 987 97

    łaki na miedzywalu sa po to zeby je zalewalo. wiekszy teren zalewowy
    pomiedzy rzeka a walami to mniej wody ktora moze sie spietrzyc ponad
    poziom walu i przelac. Jesli istnieje szansa ze poziom wody
    spietrzonej dla elektrowni bedzie przewyzszal aktualny stan alarmowy
    (skoro ma byc 3,5 metra to jaki jest ten stan?) to powinni podwyzszyc
    wały.
    Domu przy rzeczy nie powinno byc jesli to teren zalewowy jesli
    urzednik wydal pozwolenie to go powiesic i sie wyprowadzic.

    tak ta piszesz a sam nie wiesz co mowisz pozyj troche na moim miejscu to
    bedziemy inaczej gadac z perspektywy fotela z laptopem fajnie sie wszystko
    mowi i jest sie super cwaniakiem naprawde tak to potrafi kazdy

  • 23. Data: 2008-04-09 05:41:47
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <k...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > miejscu to bedziemy inaczej gadac z perspektywy fotela z laptopem
    > fajnie sie wszystko mowi i jest sie super cwaniakiem naprawde

    Szanowni janie i tomku, w tej sytuacji rozwiązanie wszych problemów
    jest proste: kupcie sobie fotel i laptopa. Wasze problemy znikną
    a nawet będziecie sobie mogli pocwaniakować.