  • 21. Data: 2008-09-14 13:48:23
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć komputer przed wizyta policji - Poradnik
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2008 15:43:34 +0200, scream napisał(a):

    > znakiem z tablicy ascii (z tego co pamietam 224 znaki, tak?)

    95 znaków, właśnie doczytałem :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 22. Data: 2008-09-14 13:50:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    t...@s...net napisał(a):

    > Po zastosowaniu rad zawartych w tym poradniku, będzie można
    > spokojnie spać nie martwiąc się wizyta 3 smutnych panów o ~ 6
    > nad ranem... Nikt nie będzie w stanie rozszyfrować zawartości
    > dysku, oczywiście jeśli nie podamy adwersarzowi swojego hasła.

    Wtedy zabiora komputer razem z tymi danymi i co? Skladowanie danych w
    jednej, fizycznej, lokalizacji jest samo w sobie dziura w
    bezpieczenstwie ;)

    Samo ukrywanie danych przed Policja nie jest moim zdaniem metoda na
    spokojny sen - no i to chyba podpada pod utrudnianie pracy organom
    scigania... ;)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 23. Data: 2008-09-14 14:17:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Kurz napisał:
    > To przecież nie jest dowód, że Polska staje się państwem policyjnym.

    Polska stała się państwem policyjnym gdy wprowadziła karalność za
    posiadanie narkotyków.
    To jest ścisła i jednoznaczna granica określająca państwo policyjne od
    demokratycznego.

    Cała reszta to narastanie zamordyzmu.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 24. Data: 2008-09-14 15:00:08
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > To jest raczej kwestia dlugosci i jakosci uzytego hasla. Widzialem maszyny
    > dzialajace met. brute-force i sprawdzajace 250000 hasel na sekunde, polska
    > policja pewnie lepszych nie ma, natomiast jezeli ktos ustawi sobie haslo

    Kolega pomylił brute force z zamrażarką

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 25. Data: 2008-09-14 16:13:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > narkotyków.
    > To jest ścisła i jednoznaczna granica określająca państwo policyjne od

    Dla mnie mogliby zdelegalizować papierosy.

  • 26. Data: 2008-09-14 16:27:47
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sun, 14 Sep 2008 12:34:59 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > O tym nie slyszalem. Mozesz podac jakies blizsze szczegoly?

    http://www.tvn24.pl/-1,1564639,0,1,zdjecia-nastolatk
    i-z-majdanka-w-prokuraturze,wiadomosc.html
    --
    marcin

  • 27. Data: 2008-09-14 16:40:59
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 14 Sep 2008 15:48:23 +0200,
    scream <n...@p...pl> screamed:

    > 95 znaków, właśnie doczytałem :)

    ASCII tak. Ale nikt nie zabroni Ci stosowania w haśle np. polskich
    znaków w UTF-8.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 18:40:20 user up 11830 days, 6:35, 1 user, load average: 0.90, 0.50, 0.54 ]

    To iterate is human; to recurse, divine.

  • 28. Data: 2008-09-14 16:46:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    zly <b...@p...fm> napisal:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1564639,0,1,zdjecia-nastolatk
    i-z-majdanka-w-prokuraturze,wiadomosc.html

    Dzieki za informacje. No to <daro>, delikatnie mowiac, wykazal
    sie lekka niewiedza geograficzno-historyczna. Majdanek jest
    pod Lublinem, w Oswiecimiu jest pozostalosc KL Auschwitz.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 29. Data: 2008-09-14 17:01:15
    Od: Marian <m...@a...pl>

    zly wrote:

    > http://www.tvn24.pl/-1,1564639,0,1,zdjecia-nastolatk
    i-z-majdanka-w-prokuraturze,wiadomosc.html

    nedlugo uslyszymy w wiadomosciach o wielkim sukcesie policji

  • 30. Data: 2008-09-14 17:19:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2008 17:00:08 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Kolega pomylił brute force z zamrażarką

    "Kolega" sie nie zna, co nie znaczy, że nie posłuchałby z chęcią kogoś
    mądrzejszego od niego, kto mu wytłumaczy co i jak.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl