  • 1. Data: 2008-09-13 12:27:47
    Temat: Re: Czy mogę wymeldowąć ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek Placek pisze:
    > Witam
    >
    > Kupiłem mieszkanie, w akcie notarialnym zaznaczyliśmy że sprzedający mają
    > się z niego wymeldować i wyprowadzić do końca września.
    > Zapowiada się, że sprzedający nie będą chcieli się tak "szybko"
    > wymeldować i wyprowadzić. Czy na podstawie aktu notarialnego mogę ich
    > wymeldować ?

    Nie. Wymeldować można tylko wtedy, jeśli przestaną mieszkać.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-09-13 13:47:41
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Placek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zapowiada się, że sprzedający nie będą chcieli się tak "szybko"
    > wymeldować i wyprowadzić. Czy na podstawie aktu notarialnego mogę ich

    Nie. Musisz im odciac wode, prad itd...wtedy sami sie wyprowadza.

  • 4. Data: 2008-09-13 15:15:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Placek wrote:
> [...]
    > Zapowiada się, że sprzedający nie będą chcieli się tak "szybko"
    > wymeldować i wyprowadzić. Czy na podstawie aktu notarialnego mogę ich

    mozesz w trybie administracyjnym wymeldowac osoby, ktore tam nie mieszkaja.
    Wiec jak tylko zabiorą manatki to mozesz isc do biura meldunkowego i
    zlozyc wniosek o wymeldowanie (o ile sami tego nie zrobią).