  • 1. Data: 2013-05-07 22:51:15
    Temat: Jak ugryźć Solidny Dom?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Na stronie http://solidnydom.pl/onas
    jest bardzo dużo moich artykułów, żaden nie jest podpisany moim
    nazwiskiem i na stronie nie ma żadnego kontaktu do właściciela portalu
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-05-07 23:18:49
    Temat: Re: Jak ugryźć Solidny Dom?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Na stronie http://solidnydom.pl/onas
    > jest bardzo dużo moich artykułów, żaden nie jest podpisany moim
    > nazwiskiem i na stronie nie ma żadnego kontaktu do właściciela portalu

    Ja na tej podlinkowanej stronie nei widzę żadnego artykułu.

  • 3. Data: 2013-05-07 23:34:10
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-05-07 23:18, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja na tej podlinkowanej stronie nei widzę żadnego artykułu.
    np http://solidnydom.pl/bezpieczny-dom-poziom-zagrozen.
    html

    --
    sjs

  • 4. Data: 2013-05-07 23:43:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > np http://solidnydom.pl/bezpieczny-dom-poziom-zagrozen.
    html

    OK., ale to inny adres. Skopiowania to skądś (są błędy edycyjne), czy im
    przekazałeś, tylko zapomnieli podpisać?

  • 5. Data: 2013-05-08 00:12:28
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-05-07 23:43, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    html

    > OK., ale to inny adres. Skopiowania to skądś (są błędy edycyjne), czy im
    > przekazałeś, tylko zapomnieli podpisać?

    Miałem umowę z firmą
    AVT-Korporacja Sp. z o.o.
    ul. Leszczynowa 11, 03-197 warszawa
    ale nigdy i nigdzie nie zezwalam ani odsprzedawać praw do moich
    artykułów ani publikować bez podpisu
    i to było dla pisma o ile pamiętam Dom

    --
    sjs

  • 6. Data: 2013-05-08 00:35:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SJS wrote:

    > Miałem umowę z firmą

    to wrzuc tresc tej umowy, bo tak to mozemy co najwyzej bajki pisac.

  • 7. Data: 2013-05-08 07:46:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.05.2013 00:35, witek pisze:

    > to wrzuc tresc tej umowy, bo tak to mozemy co najwyzej bajki pisac.

    Ale jakakolwiek by nie był, to osobiste prawa autorskie są niezbywalne,
    więc oznaczyć autora obowiązek mieli, mylę się?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2013-05-08 08:09:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ale jakakolwiek by nie był, to osobiste prawa autorskie są niezbywalne,
    > więc oznaczyć autora obowiązek mieli, mylę się?

    A co z ghost-writerami?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-05-08 08:16:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.05.2013 08:09, Liwiusz pisze:

    > A co z ghost-writerami?

    Są nielegalni w Polsce i kombinują ZTCW jak to obejść. Słyszałem, że np.
    ,,pożyczają'' nazwisko klienta jako swój pseudonim. Choć sam jestem
    ciekaw jakie stosowane są sztuczki wtedy :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2013-05-08 08:33:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Są nielegalni w Polsce i kombinują ZTCW jak to obejść. Słyszałem, że np.
    > ,,pożyczają'' nazwisko klienta jako swój pseudonim. Choć sam jestem
    > ciekaw jakie stosowane są sztuczki wtedy :D

    Właśnie wymyśliłem inny sposób, współautorstwo. Zamawiający napisze np.
    jedno zdanie i zostaje współautorem. Jego nazwisko ląduje na okładce, a
    drugi współautor jako skromniejszy zadowala się informacją małymi
    czcionkami w tej stopce redakcyjnej (nie pamiętam jak to się fachowo
    nazywa) w środku książki.

    Nie wiem czy tak to działa, ale tak sobie wymyślam sposoby.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek