    Date: Wed, 08 May 2013 08:33:16 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak ugryźć Solidny Dom?

    > Są nielegalni w Polsce i kombinują ZTCW jak to obejść. Słyszałem, że np.
    > ,,pożyczają'' nazwisko klienta jako swój pseudonim. Choć sam jestem
    > ciekaw jakie stosowane są sztuczki wtedy :D

    Właśnie wymyśliłem inny sposób, współautorstwo. Zamawiający napisze np.
    jedno zdanie i zostaje współautorem. Jego nazwisko ląduje na okładce, a
    drugi współautor jako skromniejszy zadowala się informacją małymi
    czcionkami w tej stopce redakcyjnej (nie pamiętam jak to się fachowo
    nazywa) w środku książki.

    Nie wiem czy tak to działa, ale tak sobie wymyślam sposoby.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek