  • 31. Data: 2005-04-13 21:03:56
    Temat: Re: Jak uchronic matke przed odpowiedzalnoscia za dlugi syna?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9637ED11C4D8Cgoomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    > naskrobał/a w news:d3k0lm$32v$1@inews.gazeta.pl:

    > Większość dotyczy zarządu i rozrządu, a nie korzystania.

    odpowiedz na inne posty, na jakiej podstawie ma zabrac wlasnosc osob nie
    podpisujacych jakiekolwiek umowy?
    3/4 nie nalezy do niego!

    P.

  • 32. Data: 2005-04-13 21:14:05
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    naskrobał/a w news:d3k0lm$32v$1@inews.gazeta.pl:

    > to ze robi to co wiekszosc chce.

    Większość dotyczy zarządu i rozrządu, a nie koszystania.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Szowinisci wszystkich krajów laczcie sie.

  • 33. Data: 2005-04-13 21:18:17
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
> [...]
    naskrobał/a w news:d3k0lm$32v$1@inews.gazeta.pl:

    > to ze robi to co wiekszosc chce.

    Większość dotyczy zarządu i rozrządu, a nie korzystania.

    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz, budujesz, a potem...
    modlisz sie!

  • 34. Data: 2005-04-13 21:23:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w

    > Skąd pomysł na zabieranie reszty?

    no taki jeden zamęt robi :-)

  • 35. Data: 2005-04-13 21:26:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Goomich <g...@u...to.wp.pl> naskrobał/a w

    > Aaa, już widzę, minius... Nim się nie przejmuj.

    o wlasnie on :-)

    jezeli chodzi o chamstwo komornika to nie musze sie tego obawiac bowiem
    moja mam ma dobre stosunki z nimi (sa jej klientami - i nie w tym sensie
    :-)) ,
    chodzi mi od strony prawnej co sie moze stac.

    Za glupote brata nie dam sie "wykurzyc z domu".

    Dzieki za odpoweidzi

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 36. Data: 2005-04-13 21:29:16
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w

    > odpowiedz na inne posty, na jakiej podstawie ma zabrac wlasnosc osob
> [...]

    Niech jasna strona Mocy sie od nas odczepi!

  • 37. Data: 2005-04-13 21:32:50
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> naskrobał/a w

    > Skąd pomysł na zabieranie reszty?

    Aaa, już widzę, minius... Nim się nie przejmuj.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    A bus station is where buses stop. A train station is trains stop. On my desk is a
    work station...

  • 38. Data: 2005-04-13 21:59:21
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w

    > chodzi mi od strony prawnej co sie moze stac.

    Była podobno dyskusja niedawno: http://tinyurl.com/5b627

    Komornik może sprzedać tylko to co należy do dłużnika. W tym wypadku 1/4
    udziałów w domu.
    Ale chętnych może być niewielu, może jacyś "inwestorzy" jak w tamtej
    dyskusji.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    The Death Star Project was our last, best hope for peace...