  • 1. Data: 2005-04-12 10:11:23
    Temat: Dodatek mieszkaniowy odmowa czy słusznie ?
    Od: "plexer" <p...@o...pl>

    Mam mieszkanie w bloku TBS, starałem się o przyznanie dodatku
    mieszkaniowego, spełniałem wszystkie kryteria ubiegania się o taki wniosek.
    Natomiast w decyzji o odmowie przyznania dodatku wyliczono mi średni czynsz
    za/m-k w gminie, który jest od połowę niższy niż płacony faktycznie przeze
    mnie.
    Czy takie postępowanie jest słuszne, czy jest sens się odwoływać od tej
    decyzji ?
    Z góry dziękuję za porady.

    plexer

  • 2. Data: 2005-04-13 10:24:53
    Temat: Re: Dodatek mieszkaniowy odmowa czy słusznie ?
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    plexer wrote:

> [...]
    > mnie.
    > Czy takie postępowanie jest słuszne, czy jest sens się odwoływać od tej

    To o czym piszesz ma wpływ na wysokość przyznanego dodatku, a nie na
    jego przyznanie. Jeśli oczywiście mieścisz się poniżej ustawowego
    dochodu na osobę i należnych m2

    Mój czynsz jest też dużo wyższy niż ten dla mieszkań będących w
    zasobach miasta, a urząd właśnie bazuje na stawkach dla takich
    mieszkań o zbliżonym standardzie. Pokazywali mi nawet jakieś
    rozporządzenia w tej sprawie. I dlatego dostałem niższy niż sobie sam
    wyliczyłem.

    --
    Pozdrawiam AdamS