  • 1. Data: 2005-04-12 07:59:48
    Temat: Platny content na stronie a DG ?
    Od: yezooz <u...@w...pl>

    Witam!

    Pytanie dokladnie jak w temacie.
    Czy udostepniajac platny content na stronie powinienem rejestrowac DG ?
    Zakladam ze platnosci dokonywane na rzecz takiego serwisu odbywaja sie
    przez firmy typu allpay, itp. posredniczace w transakcjach i rozliczajace
    sie ze mna na podstawie umowy zlecenie lub o dzielo.

    Dzieki z gory za wszelkie sugestie...

    Pozdrawiam, yezooz

  • 2. Data: 2005-04-12 15:06:48
    Temat: Re: Platny content na stronie a DG ?
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

> [...]
    > przez firmy typu allpay, itp. posredniczace w transakcjach i rozliczajace
    > sie ze mna na podstawie umowy zlecenie lub o dzielo.

    nie musisz, tak smao dziala np. wapacz.pl
    umowa o dzielo/zlecenie , placa ci za promowanie uslugi wysylania sms'ow,
    jak ja promujesz to twoja sprawa byle zgodnie z regulaminem, DG nie jest
    potrzebna

  • 3. Data: 2005-04-13 10:05:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <r...@S...pl> napisał w wiadomości

    > nie musisz, tak smao dziala np. wapacz.pl
    > umowa o dzielo/zlecenie , placa ci za promowanie uslugi wysylania sms'ow,
    > jak ja promujesz to twoja sprawa byle zgodnie z regulaminem, DG nie jest

    problem w tym ze te firmy nie interesuje kto jak sie rozliczy z urzedem bo
    oni umow-zlecenia, o dzielonie podpisuja.

    P.