  • 1. Data: 2005-04-12 08:47:23
    Temat: Sierota def.
    Od: "Pan Jan" <p...@o...pl>

    Witam.
    Gdzie znależć def. : sierota (pełna) ? KRO KC nie znalazłem.
    PJ

  • 2. Data: 2005-04-12 22:59:20
    Temat: Re: Sierota def.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pan Jan" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    W rozumieniu jakiego prawa?

  • 3. Data: 2005-04-13 08:16:19
    Od: "Pan Jan" <p...@o...pl>

    Sprawa z tematu prawa rodzinnego .
    PJ

  • 4. Data: 2005-04-14 19:08:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Sprawa z tematu prawa rodzinnego .

    Ale w czym tkwi problem. Bo nigdzie w prawie rodzinnym nie znalazłem
    słowa sierota.

  • 5. Data: 2005-04-14 21:02:06
    Od: "Pan Jan" <p...@o...pl>

    Dokladnie dotknąłeś sedna sprawy! Ja też nie znalazłem. A chyba jakaś jest i
    nie ze słownika j.pol.?
    Sama znajomość def. dla "ostrożności procesowej" : )
    Dziękuję za zainteresowanie.
    PJ

  • 6. Data: 2005-04-14 21:09:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    jest i
    > nie ze słownika j.pol.?
    > Sama znajomość def. dla "ostrożności procesowej" : )

    Prawo rodzinne nigdzie się tym terminem nie posługuje, toteż trudno by
    go definiowano. Jeśli się nie mylę, to termin "sieroty" jest definiowany
    na płaszczyźnie prawa ubezpieczeń społecznych (renty rodzinne). Tam jest
    bodaj mowa o sierotach i półsierotach, ale nie pamiętam, w której
    ustawie i czy jest definicja, czy też po prostu przyjmuje się
    oczywistość znaczenia tego słowa.