  • 21. Data: 2005-04-13 18:28:22
    Temat: Re: Jak uchronic matke przed odpowiedzalnoscia za dlugi syna?
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > wyobraz sobie jak komornik ma stwierdzic ze to jest wlasnie pokoj syna?
    > no jak? zapyta mamusie a ta delikatnie mu uprzejmie obiektywnie odpowie?
    > hehehehehe
    > komornik nie jest od tego rzeby badac co jest czyja wlasnosca od tego jest
    > sad , nie znasz przypadkow zajmowania lisingowanych samochodow czy maszyn na
    > poczet dlugow lisingobiorcow? komor wsiada na taki samochod momo ze w
    dowodzie
    > rejestracyjnym stoi czarno na bialym ze wlascicielem jest kto inny.
    >
    > po co udzielasz takich rad jak kompletnie niemasz pojecia i wprowadzasz w

    a moze ty nie masz pojecia? i podajesz przyklady patologicznych zachowan
    komornikow, ktore naleza do mniejszosci.

  • 22. Data: 2005-04-13 18:36:59
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > swoim koncie ma kilka mandatow itp., w sumie uzbieralo się tego pare
    > tysiecy. Można się spodziewac, ze wkrotce sprawa zainteresuje sie komornik.
    >
    > Sek w tym, jak uchronic majatek matki, dorobek calego jej zycia, przed
    > zajeciem. Przeciez ona nie ma zadnego wpływu na postepowanie syna. Czy
    > możliwe jest jakies prawne zabezpieczenie?
    >
    > Bardzo prosze o podpowiedz, jak wybrnąć z tej sprawy.
    >
    > Szukałam oczywiście w googlach, doczytałam ze rodzice nie odpowiadaja za
    > dlugi dzieci, ale nie wiem jak sprawa wyglada, gdy matka i syn sa
    > zameldowani i mieszkaja pod tym samym adresem.

    no coz, ogolnie rzecz ujmujac nie ma problemu, lecz oczywisty strach przed
    komornikiem i niewiedza, ktora ten strach pewnie poteguje. sam fakt
    zameldowania swiadczy jedynie o zameldowaniu danej osoby pod konkretnym
    adresem. meldunek nie jest aktem wlasnosci, ani poswiadczeniem posiadania
    ruchomosci znajdujacych sie w danej nieruchomosci. mieszkanie pod jednym dachem
    powoduje, ze cos jest wspolne a cos tylko czyjes itd. w takich wypadkach
    wskazuje sie izbe (pokoj) zajmowana przez dluznika i wtedy domniemywa sie, ze
    wszystko, co sie tam znajduje stanowi jego wlasnosc. i tyle. kpc wyraznie mowi,
    ze zajeciu podlegaja ruchomosci dluznika. najwazniejsze to sie nie bac, nie
    stresowac i spokojnie ale i stanowczo uzmyslowic komornikowi, ze sie swoje
    prawa zna. powodzenia
    pozdr.
    marcin

  • 23. Data: 2005-04-13 19:17:23
    Od: "Funia" <f...@y...de>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie
    > stresowac i spokojnie ale i stanowczo uzmyslowic komornikowi, ze sie swoje

    Mam nadzieje, ze to wystarczy :-)

    Bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi, przekaze dalej.

    Funia

  • 24. Data: 2005-04-13 20:03:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > zlicytuje cale a matce odda 3/4 uzyskanej sumy z egzekucji

    a naj akiej niby podstawie ma zabrac 3/4 mieszkania obcej osobie ktora
    zadnej umowy nie podpisywala?

    p.

  • 25. Data: 2005-04-13 20:06:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wyobraz sobie jak komornik ma stwierdzic ze to jest wlasnie pokoj syna?
    > no jak? zapyta mamusie a ta delikatnie mu uprzejmie obiektywnie odpowie?

    to moze inaczej wytlumacze.
    Ojciec na rejsie zmarl, otrzymalismy odszkodowanie z ktorego zostalo
    zakupione mieszkanie,
    polowa nalezy do mamy, druga polowa na pol z bratem.
    Na jakiej podstawie ma zabrac mieskzanie osobom ktore nic wsponego z
    kredytem nie maja?????

    P.

  • 26. Data: 2005-04-13 20:09:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > sluchaj co niektorych specow z tej grupy to bedziesz w sandalach w zime
    > chodzil..........
    > sprzedaj szybko komus te 1/4 mieszkania (albo matce albo komus zaufanemu)
    > i wymelduj sie z tamtad , nieodbieraj zadnej korespondencji i
    > pozamiatane...
    > moga cie jeszcze szczypac skarga paulianska ale watpie zeby urzedy byly na
    > tyle dojrzale zeby stosowac te instytucje

    Pan X wynajmuje mieszkanie, jest tam zameldowany , czy komornik ma prawo
    zajac te meszkanie? Bo z Twoich postow wynika ze tak.

    p.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 27. Data: 2005-04-13 20:22:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w

    > Po pierwsze - to nie jest 1/4 rzeczy, tylko 1/4 udziałów w rzeczy.

    no i co w zwiazku z tym? w spolce gdyby ktos mial 1/4 udzialow to ma gowno
    do gadania.

    p.

  • 28. Data: 2005-04-13 20:30:18
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w

    > ktos kto pomysli ze skoro i tak bedzie miec 1/4 mieszkania to moze
    > korzystac z calego,

    Po pierwsze - to nie jest 1/4 rzeczy, tylko 1/4 udziałów w rzeczy.
    Po drugie - dobrze pomyśli.

    > dlatego sie pytam
    > co by w takim przypadku bylo. MOge wydzielic 1/4 i wara nawet o metr
    > dalej ?

    Z 1/4 muszli klozetowej?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Wspieraj fundacje: "Podaruj wampirom slonce".

  • 29. Data: 2005-04-13 20:49:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w

    > To że sobie może przyjść i korzystać.

    > No i co w związku z tym?

    to ze robi to co wiekszosc chce.

    P.

  • 30. Data: 2005-04-13 20:55:46
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w

    > no i co w zwiazku z tym?

    To że sobie może przyjść i korzystać.

    > w spolce gdyby ktos mial 1/4 udzialow to ma
    > gowno do gadania.

    No i co w związku z tym?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    50% Polaków nie zdaje sobie sprawy, ze stanowi polowe spoleczenstwa.