  • 1. Data: 2002-10-03 10:00:11
    Temat: Jak to rozumiec ?
    Od: "x-sample" <x...@w...pl>

    Czy ktos wie gdzie mozna znalezc opis tego artykulu ?

    Art. 77 Kodeks Wykroczen

    Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy trzymaniu
    zwierzęcia,
    podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany.

  • 2. Data: 2002-10-03 10:21:11
    Temat: Re: Jak to rozumiec ?
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    trzymaniu
    > zwierzęcia,
    > podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany.
    A po co tu opis, jak Twoj pies albo tygrys bedzie np. chodzil bez kaganca to
    zaplacisz grzywne.

    Specjalnie dla Ciebie... >>> http://link.interia.pl/f165b

  • 3. Data: 2002-10-03 10:44:16
    Od: "x-sample" <x...@w...pl>

    > A po co tu opis, jak Twoj pies albo tygrys bedzie np. chodzil bez kaganca
    > zaplacisz grzywne.

    "... zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności ... "
    Chodzi o opis : co to jest "zwykly lub nakazany srodek ostroznosci"

  • 4. Data: 2002-10-03 13:47:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    trzymaniu zwierzęcia, podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze
    nagany.

    > A po co tu opis, jak Twoj pies albo tygrys bedzie np. chodzil bez kaganca
    to zaplacisz grzywne.

    A jaki wg.Ciebie przepis mówi o obowiązku zakładania psu kagańca? Wg.mnie
    żaden.

    Leszek

  • 5. Data: 2002-10-03 14:01:47
    Temat: Odp: Jak to rozumiec ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:anhhpg$u1c$...@t...icpnet.pl...
    > A jaki wg.Ciebie przepis mówi o obowiązku zakładania psu kagańca? Wg.mnie
    > żaden.

    między innymi mówią o tym Uchwały Rady Gminy

  • 6. Data: 2002-10-03 17:14:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Wg.mnie

    > między innymi mówią o tym Uchwały Rady Gminy

    A której gminy? K.W obowiązuje na terenie RP.Moje pytanie dotyczyło również
    obowiązku zakładania kagańca na terenie RP.A takowego nie ma.Uchwały
    samorządów mają różne brzmienia w różnych gminach oraz obowiązują w róznych
    miejscach.W jednych tylko w parkach, w innych "w miejscach
    publicznych".Generalnie nie ma obowiązku nakładania kagańca psu np.idącemu
    ul.Marszałkowską w Warszawie na smycz.A więc brak kagańca nie wyczerpuje
    znamion art.77K.W (chyba że jakiś lokalny przepis tak stanowi).

    Leszek

  • 7. Data: 2002-10-03 19:58:49
    Od: "KdH" <h...@w...pl>

    > A jaki wg.Ciebie przepis mówi o obowiązku zakładania psu kagańca? Wg.mnie
    > żaden.

    I pewnie ustawodawca to ma na mysli piszac o "srodkach ostroznosci"

  • 8. Data: 2002-10-03 21:18:32
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:anhttr$d5$...@t...icpnet.pl...
    > A której gminy?
    w Twojej warszawie idz i sobie przeczytaj dwie korzysci poznasz obowiązujące
    przepisy na terenie Twojej gminy a drugie to sie dotlenisz po cięzkiej pracy
    na komputerku jest to wskazane

    pozdrawiam Sandra

  • 9. Data: 2002-10-04 07:15:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:anhttr$d5$...@t...icpnet.pl...
    > w Twojej warszawie

    Jestem z Poznania.

    Leszek

  • 10. Data: 2002-10-04 07:15:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "KdH" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    Wg.mnie

    > I pewnie ustawodawca to ma na mysli piszac o "srodkach ostroznosci"

    Nadinterpretacja.

    Leszek