  • 1. Data: 2002-10-03 11:13:11
    Temat: czy moge podac do sadu bank
    Od: "szymon" <s...@i...pl>

    Czy moge podac do sadu bank w ktorym zawsze na odcinku na bankomatu mam te
    sama kwote od 1.5 roku bez wzgledu na ilosc wyplacanych pieniedzi teraz mam
    dlug i musze go splacic a na odcinku nadal jest to sam ze moge sobie
    wyplacac

    dziekuje

  • 2. Data: 2002-10-03 12:44:49
    Temat: Re: czy moge podac do sadu bank
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    Użytkownik "szymon" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mam
    > dlug i musze go splacic a na odcinku nadal jest to sam ze moge sobie

    A nie prosciej zglosic to, zeby naprawili awarie?

    Zobacz dokladnie do regulaminu - jest tam pewnie info o tym,
    ze za debet kontrole ile masz kasy na koncie
    odpowiadasz Ty.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 3. Data: 2002-10-03 13:36:17
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "szymon"
> [...]
    mam
    > dlug i musze go splacic a na odcinku nadal jest to sam ze moge sobie

    moze masz przyznany limit debetowy co powoduje, że majac saldo na minusie
    nadal wg banku masz "dostepne środki" a to skłania cie do wypłaty ?
    Nie wierzę w awarię bankomatu, który źle podaje twoje akurat saldo
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-10-03 14:42:58
    Od: "szymon" <s...@i...pl>

    zglaszamel pol roku temu i nic nie pomoglo az wymieklem

  • 5. Data: 2002-10-03 14:43:41
    Od: "szymon" <s...@i...pl>

    nie jeden bankomat ale wszystkie to krotko mowiac mmy w polsce przejebane

  • 6. Data: 2002-10-03 15:26:24
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    > nie jeden bankomat ale wszystkie to krotko mowiac mmy w polsce przejebane

    Masz zatem dwie rzeczy do zrobienia:
    1. zmienić bank
    2. nauczyć się kulturalnie mówić i pisać.

    Dominik Jan Domin