  • 1. Data: 2002-10-03 09:09:35
    Temat: zatrzymane prawo jazdy
    Od: "KdH" <h...@w...pl>

    Czesc!
    Mam pytanie, co mam robic jezeli policja zatrzymala moje prawo jazdy z
    powodu tego ze bylo zniszczone, przeslala je do urzedu komunikacji i
    chcialbym je odzyskac poniewaz nowe dostane za 3 tygodnie. Po przeczytaniu
    rozporzadzenia dowiedzialem sie ze prawo jazdy musi byc NIECZYTELNE aby
    policja mogla je zatrzymac, moje prawko jest przedarte wzdluz i sklejone i z
    nieczytelnoscia nie ma to nic wspolnego, ale pomimo tlumaczenia tego
    urzedniczkom nie chca mi go wydac, macie moze pomysly co z tym zrobic?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-03 09:33:00
    Temat: Re: zatrzymane prawo jazdy
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "KdH" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    moje prawko jest przedarte wzdluz i sklejone i z nieczytelnoscia nie ma to
    nic wspolnego, ale pomimo tlumaczenia tego urzedniczkom nie chca mi go
    wydac, macie moze pomysly co z tym zrobic?

    Zamiast kleić trzeba było złożyć wniosek o wydanie nowego.A wtedy na starym
    jezdziłbyś do czasu wydania nowego prawka.A tak to dupa-zgodnie z prawem
    pokwitowanie policyjne wazne jest chyba 7 dni a pózniej ....konserwacja
    pojazdu;))))

    Leszek

  • 3. Data: 2002-10-03 10:10:51
    Od: "KdH" <h...@w...pl>

> [...]
    > jezdziłbyś do czasu wydania nowego prawka.A tak to dupa-zgodnie z prawem
    > pokwitowanie policyjne wazne jest chyba 7 dni a pózniej ....konserwacja

    Nie tego dotyczylo moje pytanie! Wiec nie rozumiem po co to piszesz.

  • 4. Data: 2002-10-03 10:40:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    starym jezdziłbyś do czasu wydania nowego prawka.A tak to dupa-zgodnie z
    prawem
    pojazdu;))))

    > Nie tego dotyczylo moje pytanie! Wiec nie rozumiem po co to piszesz.

    Pytałeś się co masz zrobić.Odpowiedziałem-wziąć się za konserwację pojazdu
    przed zimą.A jakiej odpowiedzi się spodziewałeś? Włamanie do Urzędu? Napad z
    bronią na urzędniczkę? Starego(zatrzymanego) prawa jazdy nie odzyskasz a
    nowego nikt Ci prędzej nie wyda.Moze oczekujesz tylko współczucia?

    Współczuję

    Leszek

  • 5. Data: 2002-10-03 10:58:18
    Od: "KdH" <h...@w...pl>

    > bronią na urzędniczkę? Starego(zatrzymanego) prawa jazdy nie odzyskasz a
    > nowego nikt Ci prędzej nie wyda.Moze oczekujesz tylko współczucia?
    >
    > Współczuję
    >
    > Leszek

    Jezeli prawo jazdy jest zatrzymane WBREW przepisom rozporzadzenia, ktore to
    reguluje oczekuje od grupy "prawo" rady do kogo sie zglosic i co robic zeby
    je odebrac (warunki zatrzymania sa wyraznie wymienione w rozporzadzeniu a
    moje pr jazdy ich nie spelnia poniewaz jest w 100% CZYTELNE)

  • 6. Data: 2002-10-03 13:44:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > je odebrac (warunki zatrzymania sa wyraznie wymienione w rozporzadzeniu a
    > moje pr jazdy ich nie spelnia poniewaz jest w 100% CZYTELNE)

    Przepis mówi:zniszczone lub nieczytelne.Klejone = zniszczone.
    Chociaż wg.Ciebie będzie pewnie klejone = naprawione;))))
    Jeżeli p.j zatrzymała Ci policja to odwołaj się do właściwej komendy za
    nieprawne zatrzymanie dokumentu.Efektu odwołania domyśl się sam(bo ja
    wiem).Kombinujesz jak koń pod górkę;)))

    Leszek

  • 7. Data: 2002-10-03 15:42:28
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

> [...]
    > nieczytelnoscia nie ma to nic wspolnego, ale pomimo tlumaczenia tego
    > urzedniczkom nie chca mi go wydac, macie moze pomysly co z tym zrobic?

    Poczekać na nowe.
    I tak dobrze, że potraktowali sklejone prawo jazdy jako zniszczone.
    Przy dużej dozie złośliwości można tu dopatrywać się podejrzenia
    sfałszowania dokumentu, gdy np. druga część pochodzi z innego
    prawa jazdy - w celu "dodania" kategorii. Takie numery się zdarzały.

  • 8. Data: 2002-10-03 18:33:27
    Od: "KdH" <h...@w...pl>

    > Przepis mówi:zniszczone lub nieczytelne.Klejone = zniszczone.
    > Chociaż wg.Ciebie będzie pewnie klejone = naprawione;))))

    Niesamowicie smieszny tekscik, ale zanim zaczniesz dowcipkowac i sie
    madrzycz POCZYTAJ przepisy:

    policjant zatrzyma za pokwitowaniem prawo jazdy w razie: pkt b)stwierdzenia
    zniszczenia prawa jazdy w stopniu powodujacym jego nieczytelnosc

    > Jeżeli p.j zatrzymała Ci policja to odwołaj się do właściwej komendy za
    > nieprawne zatrzymanie dokumentu.

    POCZYTAJ PRZEPISY i POSTY: policja przesyla w ciagu 7 dni prawo jazdy do
    wydzialu ruchu i napisalem ze tam pani nie chce mi go wydac

    Ps.na policjanta, ktory zatrzyma to pr jazdy skarge juz jakis czas temu
    napisalem ale nie o to chodzi w tym poscie