    From: "Leszek" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to rozumiec ?
    Date: Thu, 3 Oct 2002 19:14:39 +0200

    news:anhiag$22p$1@absinth.dialog.net.pl...

> [...]
    Wg.mnie

    > między innymi mówią o tym Uchwały Rady Gminy

    A której gminy? K.W obowiązuje na terenie RP.Moje pytanie dotyczyło również
    obowiązku zakładania kagańca na terenie RP.A takowego nie ma.Uchwały
    samorządów mają różne brzmienia w różnych gminach oraz obowiązują w róznych
    miejscach.W jednych tylko w parkach, w innych "w miejscach
    publicznych".Generalnie nie ma obowiązku nakładania kagańca psu np.idącemu
    ul.Marszałkowską w Warszawie na smycz.A więc brak kagańca nie wyczerpuje
    znamion art.77K.W (chyba że jakiś lokalny przepis tak stanowi).

    Leszek