  • 1. Data: 2002-10-03 08:48:09
    Temat: Sieci bezprzewodowe a co na to prawo???
    Od: "Andy" <a...@w...pl>

    Witam!!!
    Mam zamiar zbudowac siec bezprzewodowa czytalem na ten temat z dziennika
    ustawa (jak ktos chce to moge przeslac na e-mail) ze urzadzenia do
    transmisji danych pracujace
    w czestotliwosci 2400-2483,5 MHz o mocy do 100mW rodzaj anteny I-D (nie wiem
    co to znaczy ??? :( ) moga pracwac bez pozwolenia radiowego

    Poniewaz jezeli chodzi o prawo to jestem laikiem moze ktos moglby mi
    wyjasnic czy potrzebuje jakies dodatkowe zezwolenia itp., a moze gdzies cos
    przoczylem ???

    Za pomoc z gory dzieki !!!!!!!

  • 2. Data: 2002-10-03 13:39:28
    Temat: Re: Sieci bezprzewodowe a co na to prawo???
    Od: "Tomasz Wojciechowski" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Poniewaz jezeli chodzi o prawo to jestem laikiem moze ktos moglby mi
    > wyjasnic czy potrzebuje jakies dodatkowe zezwolenia itp., a moze gdzies
    Znowelizowane prawo zwalnia od koniecznosci posiadania koncesji na
    korzystanie z pasma 2,4GHz - czyli mozna korzystac do woli.
    jest to pasmo publiczne (jak pasmo CB), ale w odroznieniu od tego ostatniego
    nie jest wymagana rejestracja urzadzenia. Jest to pasmo "wyjete spod prawa
    :-)"
    pozdrawiam
    Tomasz

  • 3. Data: 2002-10-03 13:44:27
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Tomasz Wojciechowski wrote:

> [...]
    > nie jest wymagana rejestracja urzadzenia. Jest to pasmo "wyjete spod prawa

    Kiedy weszla w zycia ta zmiana ?

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

  • 4. Data: 2002-10-04 18:09:50
    Od: "Tomasz Wojciechowski" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kiedy weszla w zycia ta zmiana ?
    >
    > Jacek
    Dokladnie nie pamietam, ale jakos ostatnio - w ciagu ostatnich kilku mies.
    pozdrawiam
    tomasz

  • 5. Data: 2002-10-04 21:15:16
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > nie jest wymagana rejestracja urzadzenia. Jest to pasmo "wyjete spod prawa
    Nie tak bardzo bo jest obowiązek zgłoszenia nadajników do PARu (nieodpłatne). I
    lepiej mieć homologację na urządzenia bo sąsiedzi mogą bruździć. Pzdr Henkok.