  • 1. Data: 2007-06-04 11:39:37
    Temat: Jak to jest ze skladaniem zeznan?
    Od: "dfsd" <s...@m...trr>

    Czy świadek musi składać zeznania? Czy może przyjść do sądu i nie odezwać
    się ani jednym słowem? Czy coś za to grozi?

  • 2. Data: 2007-06-04 11:41:07
    Temat: Re: Jak to jest ze skladaniem zeznan?
    Od: "dfsd" <s...@m...trr>

    Użytkownik "dfsd" <s...@m...trr> napisał w wiadomości
    > Czy świadek musi składać zeznania? Czy może przyjść do sądu i nie odezwać
    > się ani jednym słowem? Czy coś za to grozi?

    No i jak to wygląda w przypadku przesłuchania na Policji i prokuraturze?

  • 3. Data: 2007-06-04 12:17:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik dfsd napisał:
    > Czy świadek musi składać zeznania?

    Tak, chyba, że uzna iż odpowiedź na pytanie może grozić
    odpowiedzialnością karną jemu lub mu najbliższym.

    > Czy może przyjść do sądu i nie
    > odezwać się ani jednym słowem? Czy coś za to grozi?

    Tak.
    Więzienie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 4. Data: 2007-06-04 12:20:03
    Od: "dfsd" <s...@m...trr>

    > Tak, chyba, że uzna iż odpowiedź na pytanie może grozić odpowiedzialnością
    > karną jemu lub mu najbliższym.

    > Tak.
    > Więzienie.

    Za milczenie wsadzają? A ile za to dają? Co za czasy.

  • 5. Data: 2007-06-04 12:49:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik dfsd napisał:
    > Za milczenie wsadzają? A ile za to dają? Co za czasy.

    W myśl maksymy, że rok nie wyrok.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2007-06-04 13:01:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Za milczenie wsadzają? A ile za to dają? Co za czasy.

    Poczytaj art.233 K.K leniwcze.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2007-06-04 13:16:41
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-06-04 15:01, Nostradamus wrote:
    > Użytkownik "dfsd" <s...@m...trr> napisał w wiadomości

    > Poczytaj art.233 K.K leniwcze.

    Lepiej 287 § 2 kpk i I KZP 39/02.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do

  • 8. Data: 2007-06-04 13:16:52
    Od: "dfsd" <s...@m...trr>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "dfsd" <s...@m...trr> napisał w wiadomości

    > Poczytaj art.233 K.K leniwcze.

    Często ludzie odmawiają składania zeznań. Policja często nie może udowodnić
    winy, bo świadkowie nie chcą zenzawać. Nie słyszałem o kłoptach świadków za
    to. Nie wolno powiedzieć, że się nic nie widziało? Jak to jest?

  • 9. Data: 2007-06-04 18:18:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Często ludzie odmawiają składania zeznań. Policja często nie może
    > udowodnić winy, bo świadkowie nie chcą zeznawać. Nie słyszałem o
    > kłopotach świadków za to. Nie wolno powiedzieć, że się nic nie widziało?
    > Jak to jest?

    Wszystko jest w porządku dokąd Policji nie da się udowodnić, ze świadek
    jednak widział, tylko zeznał, że nie.

  • 10. Data: 2007-06-04 18:22:10
    Od: stern <s...@0...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Wszystko jest w porządku dokąd Policji nie da się udowodnić, ze świadek
    > jednak widział, tylko zeznał, że nie.

    tyle, że jest różnica między zignorowaniem pytania (milczeniem) a
    odpowiedzią: "nie widziałem"

    --
    Marcin Surowiec
    http://www.surowiec.net.pl GG: 4494911