  • 1. Data: 2007-06-04 09:57:19
    Temat: [link] "Służba Bezpieczeństwa Antykorupcyjnego"
    Od: Michał <n...@n...cry>

    87.html

    Nawet nie chce mi się komentować.

    --
    pzdr

  • 2. Data: 2007-06-04 11:47:46
    Od: "dfsd" <s...@m...trr>

    Użytkownik "Michał" <n...@n...cry> napisał w wiadomości
    news:f40nlv$p9c$1@kastor.ds.pg.gda.pl...
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,41993
    87.html

    > Nawet nie chce mi się komentować.

    Ano, niezłe bzdury wypisuje GWno.

  • 3. Data: 2007-06-04 12:27:34
    Od: Michał <n...@n...cry>

    dfsd napisał(a):
    >> Nawet nie chce mi się komentować.
    > Ano, niezłe bzdury wypisuje GWno.

    Ja bym nie był taki pewny. GW dość rzadko się kompromituje, CBA i
    naczalstwu wchodzi to w krew.

    Chciałbyś dodać lub sprostować jakieś informacje z artykułu?

    --
    pzdr

  • 4. Data: 2007-06-04 12:32:02
    Od: "dfsd" <s...@m...trr>

    > Ja bym nie był taki pewny. GW dość rzadko się kompromituje,

    Rzadko się NIE kompromituje.

  • 5. Data: 2007-06-04 12:39:51
    Od: Michał <n...@n...cry>

    dfsd napisał(a):
    > Rzadko się NIE kompromituje.

    Aha! I pewnie ta gazeta też już nikogo nie pozbawi życia? :>

    To kiedy nalot, bo bym chciał popatrzeć?

    --
    pzdr

  • 6. Data: 2007-06-04 12:48:31
    Od: "dfsd" <s...@m...trr>

    > Aha! I pewnie ta gazeta też już nikogo nie pozbawi życia? :>
    >
    > To kiedy nalot, bo bym chciał popatrzeć?

    Potrzebna jest jej delegalizacja.

  • 7. Data: 2007-06-04 12:50:18
    Od: Michał <n...@n...cry>

    dfsd napisał(a):
    > Potrzebna jest jej delegalizacja.

    No tak. Nie wątpię. Może złapać ją na gorącym uczynku podczas
    nielegalnej aborcji? :D

    --
    pzdr

  • 8. Data: 2007-06-04 13:32:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dfsd wrote:
    > Użytkownik "Michał" <n...@n...cry> napisał w wiadomości

    > Potrzebna jest jej delegalizacja.

    PISdkom się wciąż cni za starymi dobrymi czasami...

  • 9. Data: 2007-06-04 13:53:46
    Od: "dfsd" <s...@m...trr>

    > PISdkom się wciąż cni za starymi dobrymi czasami...

    Zapominasz, co GWno robiło, że zdelegalizować Radio Maryja.

  • 10. Data: 2007-06-04 15:19:07
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Zapominasz, co GWno robiło, że zdelegalizować Radio Maryja.

    no przypomnij, wraz z argumentami gazety.

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie