  • 1. Data: 2002-04-15 17:13:13
    Temat: Jak sie zwolnic?
    Od: "Sajetan Tempe" <s...@p...onet.pl>

    Witam wszytskich.
    Ponad rok temu zostałem zatrudniony w małej firmie. Niestety teraz znajduję
    się w patowej sytuacji, gdyż szef mój, właścieciel firmy, został
    aresztowany. Na razie na trzy miesiące chyba, do sprawy. Nie miał żadnych
    pełnomocników, co więc powinienem zrobić, aby rozwiązac umowę o pracę? Gdzie
    się udać?

    Sajetan Tempe

  • 2. Data: 2002-04-15 19:08:10
    Temat: Re: Jak sie zwolnic?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, Sajetan Tempe wrote:

> [...]
    > pełnomocników, co więc powinienem zrobić, aby rozwiązac umowę o pracę? Gdzie

    Do sądu celem złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości? W końcu jeśli go
    aresztowali, to chyba zaprzestał płacenia długów.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-15 21:53:25
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, Gwidon S. Naskrent wrote:

> [...]
    >+ Do sądu celem złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości? W końcu jeśli go
    >+ aresztowali, to chyba zaprzestał płacenia długów.

    Gwidonie, bez przesadyzmu. Mogli go 'posadzić' np. za zabójstwo,
    a wtedy zwiazku z upadłością trudno się dopatrzeć.
    Nie, nie mam pomysłu :(

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-04-15 22:19:58
    Od: "Marcin" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    st...

    Gdzie

    > Do sądu celem złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości? W końcu jeśli go
    > aresztowali, to chyba zaprzestał płacenia długów.

    przestepstw nie bylo ? Panie Gwidon prosze zajrzac to prawa upadlosciowego i
    sprawdzic kto moze zlozyc wniosek o ogloszenie upadlosci przedsiebiorcy. nie
    znajdzie tam Pan tam pracownikow. switny takze sposob na rozwiazanie umowy o
    prace. .... ja zaproponowałbym bardziej wyslanie listem poleconym na adres
    firmy wypowiedzenia o prace. nie odebranie go w terminie przez adresara moim
    zdaniem skutkowac bedzie prawidlowym doreczeniem i skutecznym rozwizaniem
    umowy o prace. pozostaje jednak problem uzyskania swiadectwa pracy, chociaz
    mozna pracodawce po jego wyjsciu z aresztu do tego zobowiazac. zaznaczam
    jednak, iz nie jest to na 100 % pewne rozwiazanie i proponuje to jeszcze z
    kims skonsultowac.

    Pozdrawiam.
    Marcin Will

  • 5. Data: 2002-04-15 22:42:02
    Od: "rolek" <r...@w...pl>

> [...]

    > Do sądu celem złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości? W końcu jeśli go
    > aresztowali, to chyba zaprzestał płacenia długów.

    a znane sa ci przeslanki ogloszenia upadlosci?
    teraz to pojechales ostro
    Rolek

  • 6. Data: 2002-04-16 13:38:34
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > Gwidonie, bez przesadyzmu. Mogli go 'posadzić' np. za zabójstwo,
    > a wtedy zwiazku z upadłością trudno się dopatrzeć.

    Właśnie dlatego napisałem, że chyba zaprzestanie płacić będąc w areszcie
    (chyba że ma jakiegoś pełnomocnika który może za niego kierować wszystkimi
    sprawami przedsiębiorstwa), a to jest warunek ogłoszenia upadłości.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)