  • 1. Data: 2002-04-15 13:51:08
    Temat: tp.sa-nieautoryzowany dostęp
    Od: "hoolera" <h...@p...onet.pl>

    Mam bardzo powazny problem.
    Interesują mnie informacje nt. możliwości nieaotoryzowanego korzystania z
    telefonu prywatnego bez wiedzy abonenta.
    TePsa twierdzi, iż skoro linie jast ziemna a skrzynki nienaruszone [ tj. bez
    znaku włamania ] to z umeru korzystałć mógł jedynie abonent.

    Otoczka mojego problemu jest prozaiczna - mój klient nadzwonił na 0 - 700
    ...... ok. 53 000 zł. a twierdzi że to nie on.

    Proszę o pomoc. Sprawa bardzo pilna !
    terminy sądowe.

  • 2. Data: 2002-04-15 14:07:59
    Temat: Re: tp.sa-nieautoryzowany dostęp
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik "hoolera" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Otoczka mojego problemu jest prozaiczna - mój klient nadzwonił na 0
    > - 700
    > ...... ok. 53 000 zł. a twierdzi że to nie on.

    Generalnie ciężżżka sprawa...
    Poczytaj FAQ ze stopki - tam jest co nieco w dziale publikacje.
    Oprócz tego zaglada tutaj znany mi osobiscie biegły sądowy w dziedzinie
    telekomunikacji - moze cos doradzi.

    --
    TOM BAFH NT/W2K/Linux/MAC/NetWare
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-04-16 15:07:14
    Od: "hoolera" <h...@p...onet.pl>

    dziękuje za namiary

    będę kąsał do końca :( ala sam mam rozeznanie że sprawa jest baaaardzo
    trudna dla mojego klienta