  • 1. Data: 2002-04-15 13:59:39
    Temat: Jak nasze Panstwo zacheca ludzi do budowy?
    Od: "mb" <1...@p...com>

    Z tego co pamietam to do ubieglego roku byle ulga budowlana.
    Komu udalo sie do konca ubieglego roku otrzymac pozwolenie na budowe bedzie
    mogl z tej ulgi skorzystac.
    Co aktualnie oferuje nasze Panstwo osoba chcacym sie budowac?
    Jakis czas temu slyszalem o projekcie niskooprocentowanych kredytów (okolo
    8,5%)
    Czy cos przeoczylem, czy tez nic sie nie zmienilo?

    pozdrawiam
    mb

    P.S.
    Na moje pytanie o ulge budowlana Pani z Urzedu Skarbowego podala mi podstawe
    prawna.
    Dz.U nr 14. poz 176 z dnia 26 lipca 1991 r. z pozniejszymi zmianami (razem
    104 strony)
    Konia z rzedem temu kto przebrnie przez ten tekst. -->Nie mam czasu tego
    czytac i stad ten post.

  • 2. Data: 2002-04-16 08:15:19
    Temat: Re: Jak nasze Panstwo zacheca ludzi do budowy?
    Od: "mb" <1...@p...com>

    Oczywiscie, adresatem mojego postu byla inna grupa (za co przepraszam)

    pozdrawiam,
    mb