  • 1. Data: 2002-04-15 14:56:01
    Temat: wynajem mieszkania a komornik
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Wynająłem swoje mieszkanie- na umowę wszystko legalnie. Z uwagi że mam
    trochę swoich problemów przyszedł komornik i opieczętował meble lokatora.
    Czy miał takie prawo ? Nie ukrywam że proszę o pomoc bo lokator mało mi
    głowy nie ukręcił

  • 2. Data: 2002-04-15 19:06:08
    Temat: Re: wynajem mieszkania a komornik
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, muniek wrote:

    > Wynająłem swoje mieszkanie- na umowę wszystko legalnie. Z uwagi że mam
    > trochę swoich problemów przyszedł komornik i opieczętował meble lokatora.
    > Czy miał takie prawo ?

    Jeśli lokator na miejscu nie udowodnił że to jego to miał.

    > Nie ukrywam że proszę o pomoc bo lokator mało mi
    > głowy nie ukręcił

    Lepiej niech oszczędzi energię na pisanie powództwa przeciwegzekucyjnego
    :)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-15 19:10:14
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik "muniek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wynająłem swoje mieszkanie- na umowę wszystko legalnie. Z uwagi że mam
    > trochę swoich problemów przyszedł komornik i opieczętował meble lokatora.
    > Czy miał takie prawo ?

    należy do niego

  • 4. Data: 2002-04-15 19:36:58
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    > Jeśli lokator na miejscu nie udowodnił że to jego to miał.

    Lokator jest niemieckiego pochodzenia i nie ma dokumentów że meble należą do
    niego, może znajdą się świadkowie że wprowadzili się z takim majątkiem ? Czy
    to wystarczy ?

    > Lepiej niech oszczędzi energię na pisanie powództwa przeciwegzekucyjnego

    Jak mam to zrozumieć ?

  • 5. Data: 2002-04-15 20:02:40
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    > Jeśli lokator na miejscu nie udowodnił że to jego to miał.

    Pewnie przy przejechaniu granicy musieli się wykazać dokumentami przewozu
    mebli..

  • 6. Data: 2002-04-15 20:04:50
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    > Jak mam to zrozumieć ?

    Zwolnienie rzeczy osoby trzeciej spod zajęcia - art. 841 KPC.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 7. Data: 2002-04-16 01:24:23
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> napisała:

    > tak miał prawo - należy przedstawić rach. lub dowody na
    > to ,że to
    > należy do niego

    Czasem wystarczy zdecydowany, acz grzeczny sprzeciw wynajmujacego,
    okazanie umowy najmu i swierdzenie do protokołu, ze w przedmiotowym
    lokalu nie ma *zadnego* majątku dłuznika. Wiekszosc komorasów nie
    ryzykuje wtedy przeciwegzekucji i daje spokój - szuka majatku dłużnika
    gdzie indziej.

    Inna sprawa, ze może w razie co zająć lokal jako taki a wtedy juz nie
    jest wesoło...

    Pozdrawiam :-)

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 8. Data: 2002-04-16 11:49:26
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    > Inna sprawa, ze może w razie co zająć lokal jako taki a wtedy juz nie
    > jest wesoło...

    Na obiekcie jest ustanowiona hipoteka o wartości co najmniej wartości
    lokalu. Inna sprawa że komornik przyszedł z całkiem innego powodu.