eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak przygotowac sie do pierwszej sprawy o rozwod?? BLAGAM.. › Re: Jak przygotowac sie do pierwszej sprawy o rozwod?? BLAGAM..
    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak przygotowac sie do pierwszej sprawy o rozwod?? BLAGAM..
    Date: Tue, 13 Jan 2004 14:40:26 +0100

    Samotnik wrote:

    > Wcale nie miałem zamiaru. Daj chłopu spokój, skoro nie chce już z Tobą
    > być, to widać ma powody (jakie - nie wnikam).

    To nie do konca tak....

    Kocha meza i wierzy, ze mu przejdzie...
    No i co szkodzi to powiedziec w sadzie ?

    Bedzie uparty to wykaze "rozklad pozycia"... i juz.

    > Jeśli mu zaczniesz rzucać
    > kłody pod nogi, to tylko Cię znienawidzi. Tym się zamierzasz chwalić przed
    > dzieckiem? Coś masz chyba nie po kolei w głowie.
    >
    > No chyba, że chodzi o pieniądze, ale to wtedy wal nam tutaj wprost.
    >
    > P.S. Jeśli chcesz praktycznej rady: weź adwokata, bez niego przy sprawie
    > rozwodowej będzie ciężko.

    Bedzie ciezko jesli bedzie chciala by maz ja znienawidzil.

    W przeciwnym wypadku bedzie lekko.

    Jak gosc sie uprze nie warto go rzeczywiscie trzymac,
    ale po to by poprosic wysoki sad o odroczenie rozprawy
    by maz mial czas sobie to wszystko jeszcze raz przemyslec
    adwokata nie trzeba.

    Dla dobra dziecka lepiej, by rodzice sie ze soba nie "zarli".
    Udowadnianie dziecku ze ten drugi gorszy jest tylko najeg dziecka szkode

    Boguslaw