  • 21. Data: 2004-07-23 07:42:33
    Temat: Re: Jak pozbyć się natręta w mieszkaniu
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > a o czym ja pisalem? o tym samym wlasnie

    No to sie zgadzamy...

    Druga kwestia jest kto tym "faktycznie wlada"
    i trzecia wzajemne rozliczenia pomiedzy wspolwlascicielami...

    A jak nie dojda do porozumienia - pozostaje sad...

    Boguslaw

  • 22. Data: 2004-07-23 20:08:05
    Od: "emartinelli" <e...@p...onet.pl>

    > Pod warunkiem, że sprzeda.

    Nie sprzeda :(
    Cały klimat polega na tym, że w tym mieszkaniu mieszka starsza osoba i jak sie
    do niej wprowadzi syn z synową i dwójką małych dzieci to ona, mimo posiadania
    3/4, nie będzie miała w praktyce nic do powiedzenia w dwupokojowym miwszkaniu. A
    synowa to podobno niezła żmija, więc czujecie klimat - chodzi o polowanie na
    mieszkanie.

  • 23. Data: 2004-07-23 20:14:37
    Od: "eMartinelli" <e...@p...onet.pl>

    > jak mniemam nie zyjecie ze soba w zgodzie :)
    Potwierdzam :(

    > w takim razie wydzielic jesli to mozliwe jeden pokoj, najmniejszy, reszte
    > pomieszczen pozamykac na klucz
    układ mieszkania na to nie pozwala, są tylko 2 pokoje w amfiladzie, więc chyba
    nie przejdzie zamknięcie ich w pokoju na klucz i otwieranie za opłatą ;)

    > bedac bardziej zlowsliwym (nie wiem czy mowi cos na ten temat prawo
    > lokalowe) wprowadzic odplatnosc za kozystanie z lazienki i kuchni jesli ta
    > 1/4 wlasnosci wyczerpie pokoj jaki dostana,
    jak wyżej :( ale pomysł mi się podoba

    Generalnie chodzi o to że mieszkanie jest małe (2 pokoje) i mieszka w nim
    starsza osoba, a jej synowa upatrzyła sobie to mieszkanie mimo że ma inne.