  • 1. Data: 2004-07-19 16:54:57
    Temat: wspolpraca dwoch firm.
    Od: abba <a...@o...pl>

    Witam!

    Jestem w trakcie przelewania danych na papier i mam problem.

    Musze napisac umowe o wspolpracy 2 dzialanosci gospodarczych, gdzie jedna z nich jest
    inwestorem projektu, a druga jego wykonawca (branza oprogramowanie). Po wytworzeniu
    produktu firmy te beda go sprzedawac na rynku masowym (dystrybucja zajmie sie firma
    wykonawcza) i zyski dzielic w jakims okreslonym procencie.

    Przeszukalem archiwum i nic podobnego nie znalazlem

    Niestety google nie udziellilo mi rowniez satysfakcjonujacych informacji na temat
    ewentualnego ksztaltu tej umowy.

    Mam prosbe - jezeli ktos z Was wyobraza sobie ksztalt takowej umowy to poprosze o
    jakis zarys (nie marze nawet o szblonie :) )- albo na grupie, albo priv.

    dzieki

    abba

    ps. umowa po wstepnym zaakceptowaniu jej zalozen przez obydwie strony bedzie
    oczywiscie konsultowana z prawnikiem. Ale niestety do tego momentu musimy dzialac
    sami :]

  • 2. Data: 2004-07-19 22:49:45
    Temat: Re: wspolpraca dwoch firm.
    Od: abba <a...@o...pl>

    Hmmm...

    To moze inaczej - czy bylby ktos chetny do przelecenia tego co napisalem (w celu
    usuniecia oczywistych bledow). Nie chodzi mi o dokladne skanowanie umowy, ale o
    przeczytanie i powiedzenie, czy trzyma sie ona zalozen.

    Jezeli tak to poprosze o maila- przesle te moje "wypociny".

    abba

  • 3. Data: 2004-07-20 15:46:59
    Od: abba <a...@o...pl>

    puk puk :]