  • 1. Data: 2004-07-19 18:45:09
    Temat: Jakie są etapy tworzenia rządu???????
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Jakie są etapy tworzenia rządu???????Prawdopodobnie są trzy, jak
    przebiegaja???tzn. ilośc dni itp...

  • 2. Data: 2004-07-19 18:49:04
    Temat: Re: Jakie są etapy tworzenia rządu???????
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Jakie są etapy tworzenia rządu???????Prawdopodobnie są trzy, jak
    > przebiegaja???tzn. ilośc dni itp...

    Konstytucja RP odpowie na te pytania.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 3. Data: 2004-07-19 19:42:54
    Od: "Soypolaco" <g...@N...e-wro.pl>

    > Konstytucja RP odpowie na te pytania.

    ble ble...uwielbiam takie odpowiedzi.

    konrad

  • 4. Data: 2004-07-19 19:48:54
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Soypolaco napisał:

    > ble ble...uwielbiam takie odpowiedzi.

    No tak ... Linki nikt nie podał ...
    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jn&a
    kt=nr16798613&ver=-1&jedn=-1
    Bosz :P

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 5. Data: 2004-07-19 19:50:36
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie są etapy tworzenia rządu???????Prawdopodobnie są trzy, jak
    > przebiegaja???tzn. ilośc dni itp...

    jak pamietam to tak :
    1) tzw rzad prezydencko-parlamentarny art. 154/1-2 K
    2) tzw rzad parlamentarny art. 154/3 K
    3) tzw rzad prezydencki art. 155 K

    Cezar

  • 6. Data: 2004-07-19 20:53:18
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > ble ble...uwielbiam takie odpowiedzi.

    Trzeba sie troche saememu wysilic. Znajac zrodlo, mozna znalezc w minute to
    czego sie szuka. Zrodlo podalem i starczy.

    Jestes kolejnym osobnikiem, reprezentujacym postawe roszczeniowa, ktoremu
    nie chce sie nawet ruszyc? "Dajcie mi, bo mi sie nalezy, a samemu szukac nie
    bede".

    EOT

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 7. Data: 2004-07-19 21:56:14
    Od: "Soypolaco" <g...@N...e-wro.pl>

    > Jestes kolejnym osobnikiem, reprezentujacym postawe roszczeniowa, ktoremu
    > nie chce sie nawet ruszyc? "Dajcie mi, bo mi sie nalezy, a samemu szukac nie
    > bede".

    spokojnie. ja tu nigdy o nic nie pytam, raczej odpowiadam i sadze, ze ta grupa
    ma wlasnie temu sluzyc. niestety jezeli chodzi o prawo to ludzie czasem nie
    wiedza jak szukac i czego, bo nawet podstaw tej wiedzy nie ucza w szkolach.
    dlatego ich rozumiem i staram sie pomoc.

    konrad