  • 1. Data: 2004-07-19 19:21:17
    Temat: Jak pozbyć się natręta w mieszkaniu
    Od: "eMartinelli" <m...@p...onet.pl>

    Co zrobić jeśli jest się właścicielem 3/4 mieszkania, a właściciel 1/4
    (niestety zameldowany) chce się na siłę wprowadzić z żoną i dziećmi, które nie
    są zameldowane?

  • 2. Data: 2004-07-19 19:41:26
    Temat: Re: Jak pozbyć się natręta w mieszkaniu
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Co zrobić jeśli jest się właścicielem 3/4 mieszkania, a właściciel 1/4
    > (niestety zameldowany) chce się na siłę wprowadzić z żoną i dziećmi,
    > które nie są zameldowane?

    Mozna kupic od niego 1/4 mieszkania.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 3. Data: 2004-07-19 20:23:13
    Od: "Mister Muscle" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości

    > Mozna kupic od niego 1/4 mieszkania.

    No tak, tylko pewnie tamten zaśpiewa sobie jak za połowę mieszkania albo
    drożej. Może wydzielić mu jeden pokój :)

  • 4. Data: 2004-07-19 20:32:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości

    > Mozna kupic od niego 1/4 mieszkania.

    Pod warunkiem, że sprzeda.

  • 5. Data: 2004-07-19 20:35:00
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    eMartinelli wrote:
    > Co zrobić jeśli jest się właścicielem 3/4 mieszkania, a właściciel 1/4
    > (niestety zameldowany) chce się na siłę wprowadzić z żoną i dziećmi, które nie
    > są zameldowane?

    A dlaczego mieliby nie korzystać ze swojej własności?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 6. Data: 2004-07-19 20:50:05
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Pod warunkiem, że sprzeda.

    To juz nie moja rzecz...

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 7. Data: 2004-07-19 22:25:26
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 19 Jul 2004 21:21:17 +0200, eMartinelli naskrobał(a):

    > Co zrobić jeśli jest się właścicielem 3/4 mieszkania, a właściciel 1/4
    > (niestety zameldowany) chce się na siłę wprowadzić z żoną i dziećmi, które nie
    > są zameldowane?

    nie rozumiem? Pytasz sie co zrobić ze współwłaścicielem mieszkania który
    chce sie wprowadzić siłą? :D
    Pytanie brzmi raczej - co on ma zrobić z współwłaścicielem który mu
    bezprawnie tego zabrania

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 8. Data: 2004-07-20 07:54:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "eMartinelli" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co zrobić jeśli jest się właścicielem 3/4 mieszkania, a właściciel 1/4
    > (niestety zameldowany) chce się na siłę wprowadzić z żoną i dziećmi, które
    nie
    > są zameldowane?

    jak mniemam nie zyjecie ze soba w zgodzie :)

    w takim razie wydzielic jesli to mozliwe jeden pokoj, najmniejszy, reszte
    pomieszczen pozamykac na klucz
    podpisac stosowna umowe jesli chodzi o placenie czynszu, zuzycie wody,
    pradu, gazu i czego tam jeszcze, z klauzula ze ewentualne dlugi przejawiaja
    sie w przejeciu jego czesci mieszkania, oczywiscie platnosc czynszu nie
    bedzie objawiac sie w postaci 1/4 tylko proporcjonalnie do powierzchni z
    jakie beda kozystac, czyli pokoj jaki zajmuja + polowa przedpokoju +
    (ewentualnie jesli nie bedzie innej odplatnosci) polowa kuchni i lazienki

    bedac bardziej zlowsliwym (nie wiem czy mowi cos na ten temat prawo
    lokalowe) wprowadzic odplatnosc za kozystanie z lazienki i kuchni jesli ta
    1/4 wlasnosci wyczerpie pokoj jaki dostana,

  • 9. Data: 2004-07-20 15:48:40
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A dlaczego mieliby nie korzystać ze swojej własności?

    Poprawka: z swojego udzialu w wlasnosci. 1/4 zlewu, 1/4 WC,
    1/4 wieszaka ....

    -spaliny potrafia wrocic do silnika i zrobic np . tuning dziurke w tloku

  • 10. Data: 2004-07-20 15:53:17
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    KrzysiekPP wrote:
    > Poprawka: z swojego udzialu w wlasnosci. 1/4 zlewu, 1/4 WC,
    > 1/4 wieszaka ....

    No przecież napisałem: ze swojej własności. A udział w własności jest
    ich własnością, nieprawdaż?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński