    From: "Pawel" <mirron79(usunto)@(usunto)tenbit.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak napisac protest do przetargu?
    Date: Wed, 13 Sep 2006 21:58:17 +0200

    > A może po prostu konkurencja nie śpi? W tym przypadku napisanie przez
    > Ciebie protestu nic nie zmieni ...

    Nie nie własnie o to chodzi że wg mnie konkurent albo nie doczytał
    specyfikacji, ma jakis lewy materiał kiepskiej jakości albo bedzie robił
    totalnie po kosztach..... inwestycja jest "rozlazła" w terenie, jest mało
    czasu, wymaga sporej ekipy pracowników, wymaga dużo jeżdżenia itp...
    Inwestor przeznaczył na budowę 100tys... konkurencja biła się w okolicach
    60tys..i kilka ofert w okolicach 90tys.. a ów jeden przypadek odbiegł na !
    30tys ! więc nie oszukujmy się, gdzieś jest błąd.... albo ów wykonawca nie
    wie co robi..... Wyceniając materiał po duuużych rabatach oszacowałem na
    35tys.... Nie wiem moze się myle.. ale ktoś to też szacował ze strony
    Inwestora itp i przeznaczył na to okreslony budżet chcąc mieć wykonaną
    usługę w odpowiedniej klasie jakościowej..
    Z tego co się rozejżałem w temacie to faktycznie nic ni wskuram moim
    protestem, jedynie przedłuzę procedurę o kolejne 7 dni .. chyba ze ów
    wykonawca się ocknie i wycofa hehe ;-)