  • Data: 2006-09-16 17:46:13
    Temat: Re: Jak napisac protest do przetargu?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Sep 2006 21:58:17 +0200, "Pawel"
    <mirron79(usunto)@(usunto)tenbit.pl> wrote:

    >Nie nie własnie o to chodzi że wg mnie konkurent albo nie doczytał
    >specyfikacji, ma jakis lewy materiał kiepskiej jakości albo bedzie robił
    >totalnie po kosztach.....
    [...]
    >Nie wiem moze się myle.. ale ktoś to też szacował ze strony
    >Inwestora itp i przeznaczył na to okreslony budżet chcąc mieć wykonaną
    >usługę w odpowiedniej klasie jakościowej..
    Inwestor (a dokladniej wg PZP: Zamawiajacy) chcac miec wykonana usluge
    w odpowiedniej klasie jakosciowej okresla te klase w SIWZ. Jezeli Twoj
    konkurent ma material jak to okresliles "kiepskiej jakosci"
    spelniajacy wymagania SIWZ to nic nie poradzisz - na przyszlosc nie
    mysl o tym by "zrobic dobrze" Zamawiajacemu tylko sobie - oferuj
    najtansze materialy ktore spelniaja SIWZ.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl