  • Data: 2005-11-19 16:49:52
    Temat: Re: Jak napisać pismo do prokuratury
    Od: "Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > twierdziles, moge ID posta podac,
    to podaj

    twierdziles tez ze posiadales legalne
    > oprogramowanie
    > a po kilku dniach/tgodniach pislaes ze znalezli u CIebie nielegalne kopie
    ja? w życiu nie miałem legalnych programów, oprócz darmowych

    > nie jestem zlosliwy tylko mam zwyczaj pisac jezlei cos misi enie podoba,
    ale ja nie pytam czy podoba Ci się moje postępowanie, tylko o pomoc w
    sformułowaniu pisma do prokuratury, a to jest pewna różnica.
    Wydaję mi się, że ta grupa istnieje po to, żeby ludzie nie znający prawa
    pytali o prawo znających, a nie o osbiste odczucia. Prywatnie to ja mogę z
    kolegami podyskutować.

    Jacek