  • Data: 2005-11-19 17:06:33
    Temat: Re: Jak napisać pismo do prokuratury
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:dlnl9b$776$1@opal.icpnet.pl...

    > nazwałeś mnie debilem.

    i to ma swiadczyc o braku obiektywizmu?

    Nadal twerdze ze jestes debilem, bo debil uwaza ze gdy go nie stac na
    mercedesa to moze go ukrasc
    i jest n atyle bezczelny ze sie pozniej tlumaczy faktem ze biedni maja
    gorzej, i w przeciwienstwie do tych
    z pieniedzmi wedruja przed sad, co jest bzdura bop kazdego te samoprawo
    obowiazuje (i moralnosc) .

    >Nie wyobrażam sobie, żeby sedzia coś takiego powiedział na sali sądowej.

    to ze na grupie nazwe Cie debilem nie oznacza ze nazwal bym CIe tak na sali
    sadowej,
    ale co bym sobie pomyslal to inna sprawa