  • Data: 2005-11-19 14:31:10
    Temat: Re: Jak napisać pismo do prokuratury
    Od: "Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chodzi mi o to, o co Cię podejrzewają, tylko czemu zastosowano
    > środki zapobiegawcze. nie zgłaszałeś się na wezwania, ukrywałeś, nie
    > masz stałego meldunku?

    Cytat z postanowienia prokuratorskiego:
    "Uzasadnienie. Jacek... podejrzany jest o to, że: w dniu... w mieszkaniu...
    posiadał zapisane na dysku twardym treści pornograficzne z udziałem
    małoletnich w postaci zdjęć fotograficznych o raz filmów wideo tj. o czyn z
    art.202 par. 4kk.
    Zastosowanie środka zapobiegawczego jest uzasadnione potrzebą zabezpieczenia
    prawidłowego toku postępowania przygotowawczego"
    I tyle uzasadnienia.

    Jacek