  • Data: 2005-11-18 16:37:55
    Temat: Re: Jak napisać pismo do prokuratury
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:dlkpne$f3v$1@opal.icpnet.pl...
    > Witam,
    >
    > Jak napisać pismo do prokuratury o zniesienie dozoru policyjnego? Możecie
    > coś podpowiedzieć?

    Moim zdaniem to wygladać mniejwiecej tak:

    _________________________________Miasto, data

    Prok. Jan Kowalski
    Prokuratura Rejonowa w ............... (miasto)

    Jan Nowak
    ul. bla bla
    miasto bla bla kod pocztowy

    _______________WNIOSEK O UCHYLENIE ŚRODKA ZAPOBIEGAWCZEGO

    _____Zgodnie z art. (na mocy art.) 254 par 1 wnoszę o uchylenie
    zastosowanego wobec mnie środka zapobiewczego w postaci dozoru policyjnego

    ______________Uzasadnienie

    Tutaj piszesz dlaczego uchylenie dozoru byloby zasadne: np. bo masz stałe
    miejsce zamieszkania, pracę, rodzinę co gwarantuję, że nie będziesz się
    ukrywał się przed wymiarem sprawiedliwości i nie bedziesz utrudniał
    postępowania. Napisz też jakie utrudnienia są związane z zastosowanym
    środkiem zapobiegawczym, np. utrudnia Ci wykonywanie zawodu.

    -----
    Jestem dopiero studentem, więc nie traktuj tego jako porady prawnej.