eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJa tylko wykonywałem rozkazy › Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy [Czy anty-mandatowe orzecznictwo sądów jest jednolite lub z wyraźną przewagą?]
    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy [Czy anty-mandatowe orzecznictwo sądów
    jest jednolite lub z wyraźną przewagą?]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Sun, 10 Jan 2021 22:18:22 +0100

    > Piotrze. Szanujmy swoje odmienności.

    Na szacunek, to trzeba zasłużyć.
    Sam fakt odmienności poglądów nie spowoduje, że będę szanował np.
    faszystę, czy homofoba, czy milicjanta łamiącego prawo.

    > Nie obraź się, ale Twoje stanowisko
    > nie jest dla mnie opiniotwórcze.

    Nie obraź się, ale to jest grupa dyskusyjna i mam gdzieś, czy moje
    stanowisko jest dla ciebie opiniotwórcze.

    > Z kolei nie domagam się, byś Ty moje
    > uznał za dogmat.

    I słusznie.

    > Po co się przepychać z głupotami?

    Nie mam pojęcia. Wytłumaczysz po co przepychasz swoje głupoty?

    > Wyjaśniłem Ci, czemu
    > w mojej ocenie strzelasz do niewłaściwego celu i tyle.

    Wyjaśniłem ci, że się mylisz i tyle.

    > Możesz uznać, że
    > mam rację, albo się z tym nie zgadzać.

    Dziękuję za pozwolenie.

    > Jaki sens ma wałkowanie tego,
    > skoro żaden z nas nowych argumentów nie ma?

    Nie.
    To ty nie masz nowych argumentów. Ty nawet nie próbujesz odnieść się do
    argumentów, ty zwyczajnie negujesz fakty.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr