  • Data: 2021-01-10 22:59:02
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2021 o 22:03, cef pisze:

    > Skoro policja widzi jakieś oczywistości w interpretowaniu prawa,
    > to dlaczego obywatel miałby nie zauważać?

    Czy ja domagam się, by nei zauważał? Proszę tylko, by zrozumieć, że
    pretensje są pod złym adresem, bo to nie Policja te przepisy wymyśla i
    głupio jest domaga się, ze Policjant na krawężniku będzie toczył
    rozważania konstytucjonalne.

    > Dasz chyba radę bez Trybunału Konstytucyjnego stwierdzić, ze np
    > zapałowanie przechodzącego na czerwonym świetle obywatela
    > narusza jego prawa konstytucyjne czy nie dasz  rady i pałujesz?

    Pewnie nie uwierzysz, ale nawet nie przyjdzie mi do głowy zastanawianie
    się nad konstytucyjnością tego czynu. Po pierwsze jest bez sensu, a po
    drugie jest na to ustawa.

    --
    Robert Tomasik