eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJa tylko wykonywałem rozkazy › Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy [Czy anty-mandatowe orzecznictwo sądów jest jednolite lub z wyraźną przewagą?]
  • Data: 2021-01-10 19:54:51
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy [Czy anty-mandatowe orzecznictwo sądów jest jednolite lub z wyraźną przewagą?]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2021 o 18:13, Kviat pisze:

    > Nie ma rozbieżności. Już ci to tłumaczyłem.

    Piotrze. Szanujmy swoje odmienności. Nie obraź się, ale Twoje stanowisko
    nie jest dla mnie opiniotwórcze. Z kolei nie domagam się, byś Ty moje
    uznał za dogmat. Po co się przepychać z głupotami? Wyjaśniłem Ci, czemu
    w mojej ocenie strzelasz do niewłaściwego celu i tyle. Możesz uznać, że
    mam rację, albo się z tym nie zgadzać. Jaki sens ma wałkowanie tego,
    skoro żaden z nas nowych argumentów nie ma?

    --
    Robert Tomasik